• Anonym (Anonym)

Lång lillfingernagel på män? Varför

Varför har en del män detta från Mellanöstern?

Träffat en man därifrån och jag avskyr naglar på män, kortklippta ska de vara. Typiskt.

Farväl leva med det... Eller kan jag få honom att klippa dem.

• Svar på tråden Lång lillfingernagel på män? Varför
  • straw2008
    Anonym (Anonym) skrev 2015-11-18 09:42:23 följande:
    Ja, den och skaffa något som han inte tycker om på tjejer, och så blir det lika sen, vi båda tar bort det oönskade inslaget. Har för mig ngn Indier berättade för mig att det var en bajsnagel. Så har lite det omedvetet i mig när jag ser det.
    Vad är bajsnagel?
    I kinamockaskogen.....
  • dessan59

Min frisör hade en lång lillfinger nagel, och han använde den till att dela upp håret.

Han kom från Syrien, och var den bästa frisör Ever!! tyvärr har jag flyttat från Stockholm och kan ju tyvärr inte ta honom med mig!

Dela håret menar jag på mig som har långt hår

• Anonym (.,,)

I vissa länder torkar man sig med nageln när man varit på toa.

• OupaOupa

Oj så mycket skrönor som florerar här :)

Det är helt enkelt en smaksak idag, på samma sätt som att vissa män gillar skägg eller backslick.

• Melinoe

Från Mellanöstern vet jag inte men enligt min mamma är det för att snora kokain, några i hennes klass på gymnasiet lång lillfingernagel och hade försmak till kokain tydligen.

• borta med vindin
    OupaOupa skrev 2015-11-18 18:13:34 följande:

Oj så mycket skrönor som florerar här :)

Det är helt enkelt en smaksak idag, på samma sätt som att vissa män gillar skägg eller backslick.

Jo tjena folk låter en nagel växa för det är stiligt menar du?
  • Anonym (Anonym)
    straw2008 skrev 2015-11-18 10:05:20 följande:

Vad är bajsnagel?

Där man inte använder toalettpapper av ekonomiska och miljövänliga skäl... Få rent så att säga. Undrar nu hur känns med långa naglar inuti så att säga.
  • Anonym (Anonym)
    borta med vindin skrev 2015-11-18 21:22:42 följande:

Jo tjena folk låter en nagel växa för det är stiligt menar du?

Det finns trender till allt.
  • straw2008
    Anonym (Anonym) skrev 2015-11-18 23:32:19 följande:
    Där man inte använder toalettpapper av ekonomiska och miljövänliga skäl... Få rent så att säga. Undrar nu hur känns med långa naglar inuti så att säga.
    Men det kan väl inte vara sant? 
    I kinamockaskogen.....
Svar på tråden Lång lillfingernagel på män? Varför