• Anonym (Anonym)

Lång lillfingernagel på män? Varför

Varför har en del män detta från Mellanöstern?

Träffat en man därifrån och jag avskyr naglar på män, kortklippta ska de vara. Typiskt.

Farväl leva med det... Eller kan jag få honom att klippa dem.

• Svar på tråden Lång lillfingernagel på män? Varför
  • Anonym (Anonym)
    Anton Chigurh skrev 2015-11-19 12:21:13 följande:

Jo, och faktum är, att det finns fanimej massor av individer som låter just lillfingernageln växa, bla som någon typ av statussymbol, och det trodde jag var rena dravlet. Men där hade jag fel.

För en gångs skull....

Intressant. Det är ju också ett sätt. Alla sätt är bra utom de dåliga är ju ett talespråk...
  • Anonym (Anonym)
    Noctum skrev 2015-11-19 12:10:46 följande:

Luktsnus, samt droger, används ofta denna nagel till att snorta. Såg en documentär om endel kriminella gäng i usa där de använde den just som en snortnagel för droger.

torka bajs är såvitt jag vet skitsnack..

Okej, inget man hymlar om då!! Kaxigt. Fast denne knarkar inte.
  • Anonym (Anonym)
    OupaOupa skrev 2015-11-19 07:27:54 följande:

Bajsnagel är skitsnack!

Fast säker på att en indier sa det till mig en gång. Han hade jättelång nagel på ena och på den andra var den ihoprullad.
  • Anonym (baraanonym)

Vet att många har det för att klia sig i örat och att peta sig i näsan! :P Bor i förortens, rätt många som har det här och det är det jag har fått höra! Usch

• Anonym (Anonym)
    Anonym (baraanonym) skrev 2015-11-19 13:05:33 följande:

Vet att många har det för att klia sig i örat och att peta sig i näsan! :P Bor i förortens, rätt många som har det här och det är det jag har fått höra! Usch

UH! Kan du inte fråga åt mig och kolla, att du vill hjälpa en kompis. :x
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-11-19 12:56:03 följande:
    Ja, alltså nu gick jag på ytan och personligheten plus att han vet hur man bygger upp en relation samt tar fram det bästa ur en människa. Jag tycker det är svårt att träffa en svensk som är bra på relationer men har du någon på lager så fram med honom. Är trots allt inte så långt gången här som du hör. Ha ha.
    Det finns gott om bra svenska singelmän.

Men nej, jag vill inte rekommendera dig till någon singelman om du är en sådan som går på ytan.

Jag tror inte din relation blir särskilt långlivad...
  • Anonym (Tips)

Hur gammal är du egentligen TS? 15?

Annars kan det ju inte vara särskilt svårt att fråga honom...

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Tips) skrev 2015-11-19 13:39:55 följande:

Det finns gott om bra svenska singelmän.

Men nej, jag vill inte rekommendera dig till någon singelman om du är en sådan som går på ytan.

Jag tror inte din relation blir särskilt långlivad...

Jag går inte på ytan men i första skedet blir det svårt att gå på annat. Jag går ju på helheten. Svenska singelmän är ytliga kan jag meddela.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tips) skrev 2015-11-19 13:40:42 följande:

Hur gammal är du egentligen TS? 15?

Annars kan det ju inte vara särskilt svårt att fråga honom...

Ha ha! Kan vara känsligt ämne! Samt är lite uttråkad, därför trådskapande.
  • Anonym (Li)

En viss sorts gitarrspelare har långa naglar med.

• jeolpeol

Utan att gå in på detaljer, jag vet att vissa använder lillfingernageln till kokain och/eller att skära upp haschbitar till småbitar. I alla fall i mitt hemland (Mexiko).

Svar på tråden Lång lillfingernagel på män? Varför