Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?
Jag har varit tillsammans med min tjej i snart 2 år, men vi bor inte tillsammans.
När vi skulle ha sex i helgen så fick hon för sig att vi skulle prova på sånt där bdsm eller vad fan det nu kallas. Jag vet i princip inget om sånt men gick med på att testa. Vi kom fram att hon skulle vara den underlägsna och jag den som gör grejer. Det hela kändes väldigt konstigt och jag visste inte vad skulle göra så hon föreslog att jag skulle sparka henne mellan benen. Jag tyckte att det hela lät vrickat men gick med på det. Så hon klädde av sig och stod där naken och vi började. Första sparken var väldigt lös och hon tyckte då att jag skulle dra på mer. Så den andra sparken tog jag i liiite mer och hon gnällde fortfarande över att det var för löst. Jag vet inte varför, men när jag skulle sparka den tredje gången så tog jag i riktigt ordentligt, i princip allt vad jag hade.
Den tredje sparken blev motsatsen till de två första och det såg nästan ut som att hon hoppade upp 5 cm när hon fick den där sparken mellan benen. Sedan föll hon omkull och började gräma sig som satan, hon började nästan gråta. Och som om inte det vore nog så rusar min bästa kompis in i lägenheten utan att ens ha knackat på och han kommer in samtidigt som hon ligger där naken i smärtor. Någon måste ah släppt in honom i trapphuset.
Det låter helt sjukt alltsammans men så är det.
Det hela slutade med att kompisen blir helt ställd, sedan vänder han och går.
Min tjej ligger där generad och smärta i 5-10 minuter och sedan är hela kvällen förstörd. Hon väljer att dra hem till sig(i ilska) och efter det så har vi inte setts. Jag har inte vågat höra av mig.
Gör det verkligen så ont att få en spak mellan benen om man är kvinna? Jag hade ingen aning om att det skulle göra så ont, men å andra sidan så ville jag inte ens göra den där skiten egentligen.