Inlägg från: Anonym (Tess) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tess)

Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?

Aikido skrev 2015-11-18 19:20:49 följande:

För övrigt tror jag hon överdriver och är lite av en dramaqueen. Jag menar - vi har ju ett helt paket där nere som kan göra ont. Tjejer har ju ingenting. Ingenting kan ju inte göra ont att få en spark i.

Om hon mot förmodan vill träffa dig igen tycker jag du ska bjuda till och låta henne sparka på dig. Inte skrevet dock för det gör skitont. Jag rekommenderar att du ställer dig hukande framåtlutad så får hon sula till dig rätt mellan skinkorna.

Ingenting?

Så kvinnor har bara ett tomrum/svart hål mellan benen?

Är du oskuld?
  • Anonym (Tess)
    Aikido skrev 2015-11-18 20:14:06 följande:
    Du skulle bli förvånad om du visste hur många killar som har noll koll på kvinnors anatomi..

Som på allvar tror att allt dom har är ett hål att stoppa kuken i och ett rumphål som dom kan lura tjejen att låta honom få stoppa kuken i..
  • Anonym (Tess)
    Anonym (Ironi) skrev 2015-11-19 13:35:57 följande:

Ironi!!! Hallå! Han är ironisk.

Det finns män (och kvinnor!?) I denna värld som tror att kvinnor kissar från slidan..!? de finns killar som tror att "knullhålet" och hålet som man får mens och föder barn ifrån är två olika!?

Det finns män som tror att kvinnor har en g-punkt i halsen..

Jag vet inte vad jag ska tro på längre..

Och denna typ av ironi väcker bara obehag och besvikelse för visst de är ett skämt.. men du ska vara veta hur många som faktiskt är så dumma!
  • Anonym (Tess)
    Anonym (fybubblan) skrev 2015-11-20 00:36:19 följande:

G-punkt i halsen, då vet man vilken sorts porr de sett på...

Sen alla som tror att slidan blir slappare för varje gång man har sex... Ja hur är det med sexualkunskapen i skolan egentligen?

Bara om de är olika killar!

Ha sex med samma kille 100000 gånger är bara bra, ha sex 1 gång med mer än 3 killar (olika tillfällen) så blir kvinnor ett stort slappt hål...
Svar på tråden Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?