• Anonym (Oj!)

Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?

Jag har varit tillsammans med min tjej i snart 2 år, men vi bor inte tillsammans. 
    När vi skulle ha sex i helgen så fick hon för sig att vi skulle prova på sånt där bdsm eller vad fan det nu kallas. Jag vet i princip inget om sånt men gick med på att testa. Vi kom fram att hon skulle vara den underlägsna och jag den som gör grejer. Det hela kändes väldigt konstigt och jag visste inte vad skulle göra så hon föreslog att jag skulle sparka henne mellan benen. Jag tyckte att det hela lät vrickat men gick med på det. Så hon klädde av sig och stod där naken och vi började. Första sparken var väldigt lös och hon tyckte då att jag skulle dra på mer. Så den andra sparken tog jag i liiite mer och hon gnällde fortfarande över att det var för löst. Jag vet inte varför, men när jag skulle sparka den tredje gången så tog jag i riktigt ordentligt, i princip allt vad jag hade. 
    Den tredje sparken blev motsatsen till de två första och det såg nästan ut som att hon hoppade upp 5 cm när hon fick den där sparken mellan benen. Sedan föll hon omkull och började gräma sig som satan, hon började nästan gråta. Och som om inte det vore nog så rusar min bästa kompis in i lägenheten utan att ens ha knackat på och han kommer in samtidigt som hon ligger där naken i smärtor. Någon måste ah släppt in honom i trapphuset. 
    Det låter helt sjukt alltsammans men så är det.
    Det hela slutade med att kompisen blir helt ställd, sedan vänder han och går.
    Min tjej ligger där generad och smärta i 5-10 minuter och sedan är hela kvällen förstörd. Hon väljer att dra hem till sig(i ilska) och efter det så har vi inte setts. Jag har inte vågat höra av mig. 

Gör det verkligen så ont att få en spak mellan benen om man är kvinna? Jag hade ingen aning om att det skulle göra så ont, men å andra sidan så ville jag inte ens göra den där skiten egentligen.  

• Svar på tråden Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?
  • Sjömamma
    HenryIronstead skrev 2015-11-19 18:54:01 följande:

Jag håller med om att det låter skumt... Det låter också som ett South park avsnitt...

-hey guys have you tried this BDSM stuff?

-no what's that?

-you mean you don't know? It's when you wanna punish a girl in to having sex with you

-really? how does it work?

-umm, you kinda kick a girl in her crotch real hard, yeah, and she gets real horny, heh heh

Stan: - man, I'm so gonna try that with Wendy tonight!

BDSM actually means Bad Draw, Stan Marsh

"ensamhush. el barnlösa par kan vackert akta på sig f att ge plats åt flyktingar som behöver bostäd. mer" - FL
    Ha ha ha nu fick jag mig ett litet skratt ????
  • Anonym (Viss skillnad)
    Anonym (Oj!) skrev 2015-11-18 18:51:07 följande:

Gör det verkligen så ont att få en spak mellan benen om man är kvinna? Jag hade ingen aning om att det skulle göra så ont, men å andra sidan så ville jag inte ens göra den där skiten egentligen.  

Jag tror att det kan vara en viss skillnad mellan olika slags spakar.
  • Anonym (fybubblan)
    Brunhilde skrev 2015-11-19 23:36:20 följande:

Wow, TS låter som en riktig Dorian Gray Drömmer

Hmm.. Dorian Gray var väl ingen ängel men att han skulle sparka en tjej mellan benen känns lite out of character :/
  • Brunhilde
    Anonym (fybubblan) skrev 2015-11-19 23:47:43 följande:
    Hmm.. Dorian Gray var väl ingen ängel men att han skulle sparka en tjej mellan benen känns lite out of character :/
    Det låter precis som ett manuskript för BDSM och väldigt manligt. Så Dorian Gray ju!!!!!!!1
  • Anonym (fybubblan)
    Brunhilde skrev 2015-11-19 23:55:52 följande:
    Det låter precis som ett manuskript för BDSM och väldigt manligt. Så Dorian Gray ju!!!!!!!1
    Sysslade Dorian med bdsm? Häftigt! Viktoriansk sadomasochism :D
  • Anonym (Tess)
    Anonym (Ironi) skrev 2015-11-19 13:35:57 följande:

Ironi!!! Hallå! Han är ironisk.

Det finns män (och kvinnor!?) I denna värld som tror att kvinnor kissar från slidan..!? de finns killar som tror att "knullhålet" och hålet som man får mens och föder barn ifrån är två olika!?

Det finns män som tror att kvinnor har en g-punkt i halsen..

Jag vet inte vad jag ska tro på längre..

Och denna typ av ironi väcker bara obehag och besvikelse för visst de är ett skämt.. men du ska vara veta hur många som faktiskt är så dumma!
  • Anonym (fybubblan)
    Anonym (Tess) skrev 2015-11-20 00:28:12 följande:
    Det finns män (och kvinnor!?) I denna värld som tror att kvinnor kissar från slidan..!? de finns killar som tror att "knullhålet" och hålet som man får mens och föder barn ifrån är två olika!?

Det finns män som tror att kvinnor har en g-punkt i halsen..

Jag vet inte vad jag ska tro på längre..

Och denna typ av ironi väcker bara obehag och besvikelse för visst de är ett skämt.. men du ska vara veta hur många som faktiskt är så dumma!
    G-punkt i halsen, då vet man vilken sorts porr de sett på...

Sen alla som tror att slidan blir slappare för varje gång man har sex... Ja hur är det med sexualkunskapen i skolan egentligen?
  • Tusselina
    enola skrev 2015-11-19 14:18:20 följande:
    Heeelt OT, men har du öht lyssnat på texten? Om du nu var ironisk ang. TS seriositet alltså, vilket jag utgår från.
    Visst har jag det, det är en känt totalnonsens text som låtsas vara något annat. Textförfattarens driv med samtidens syntpretto-låtar. En massa gick på det innan han erkände det var totalnonsens menat. Inget i texten är menat seriöst alls.

Snyggare och mer framgångsrikt driv än TS här dessutom. 
  • Anonym (C)

Va? Har du blandat ihop det med 50 shades..?
  • Anonym (Tess)
    Anonym (fybubblan) skrev 2015-11-20 00:36:19 följande:

G-punkt i halsen, då vet man vilken sorts porr de sett på...

Sen alla som tror att slidan blir slappare för varje gång man har sex... Ja hur är det med sexualkunskapen i skolan egentligen?

Bara om de är olika killar!

Ha sex med samma kille 100000 gånger är bara bra, ha sex 1 gång med mer än 3 killar (olika tillfällen) så blir kvinnor ett stort slappt hål...
  • HenryIronstead

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..... Åh det var skönt att skratta lite såhär på morgonen
    "ensamhush. el barnlösa par kan vackert akta på sig f att ge plats åt flyktingar som behöver bostäd. mer" - FL
  • HenryIronstead
    Anonym (fybubblan) skrev 2015-11-19 23:47:43 följande:

Ack, var det inte Generation Y (som jag tror Brunhilde tillhör) som skulle bli så smarta?
  • enola
    Tusselina skrev 2015-11-20 01:51:39 följande:
    Visst har jag det, det är en känt totalnonsens text som låtsas vara något annat. Textförfattarens driv med samtidens syntpretto-låtar. En massa gick på det innan han erkände det var totalnonsens menat. Inget i texten är menat seriöst alls.

Snyggare och mer framgångsrikt driv än TS här dessutom. 
    Ha, det hade jag missat! Men det är i alla fall en väldigt sorglig låt, om man tolkar den som jag gör det (och det var ju också meningen tydligen, att den skulle vara så abstrakt att den var öppen för olika tolkningar). Och som sagt en väldigt mycket mer lyckad bluff än TS.
    Kul, man lär sig nåt nytt varje dag! :)
  • dessan59

Ts

prova vetja!! var undergiven nästa gång, och ligg med arslet i vädret så kan tjejen sparka in pungkulorna på dig!! inte kan det väll göra så ont heller?!

• Lady Unicorn

Har inte läst alla svar så detta kanske redan är skrivet. Ja, det gör väldigt ont att få en spark på snippan och det är dessutom farligt. Får ni killar en riktig hård spark på pungen kan kulan åka upp i magen igen, inte bra men den klarar sig. Våra äggstockar sitter där dom sitter och kan gå sönder! Så varför hon ville bli sparkad i underlivet begriper jag inte! BDSM är inget man ska syssla med om man inte vill och det ingår absolut inget sparkande mot underlivet! Det handlar om att bli dominerad/dominera. Jag är själv ug så kan bara skriva om det men jag har aldrig blivit sparkad av min Master. Master bestraffar slynan om slynan gjort Master missnöjd, men aldrig med sparkar mot underlivet. Är det något ni väljer att fortsätta med ger jag gärna tips. 

• vargveum
    Lady Unicorn skrev 2015-11-20 11:31:47 följande:

BDSM är inget man ska syssla med om man inte vill och det ingår absolut inget sparkande mot underlivet! 

mmm... det kan det i och för sig göra, lika mycket som att en del slynor vill bli slagna i ansiktet, strypta mm. Visst är basen "dom/ug" (är själv dominant) på många sätt, men sedan är variationerna oändliga.

Master/slave som du ägnar dig åt är ett måhända inte ovanligt men heller inte nödvändigt inslag för att det skall "kvala in" som BDSM:

BDsm (B&D = bondage & discipline, här kommer ju mycket in vad gäller bestraffningarna)
    bDSm (D&S = domination/submission)
    bdSM (S&M = sadism/masochism, dvs här finns "tillfoga smärta" som en stor del av detta)

Själv har jag aldrig sparkat någon i underlivet men det är nog för att jag inte känner någon som går igång på just det. Slagit med hand, spö och piska just där har jag ju däremot gjort :)
  • Anonym (---)
    Brunhilde skrev 2015-11-19 23:36:20 följande:

Wow, TS låter som en riktig Dorian Gray Drömmer

Ööööööh.....
  • Anonym (fybubblan)
    Anonym (Tess) skrev 2015-11-20 06:03:58 följande:
    Bara om de är olika killar!

Ha sex med samma kille 100000 gånger är bara bra, ha sex 1 gång med mer än 3 killar (olika tillfällen) så blir kvinnor ett stort slappt hål...
    Jag hörde en kille säga något i stil med: "Men tänk en tjej som har varit i förhållande i tre år, hon måste ju ha haft sex flera gånger om året i tre år och fittan blir ju slappare för varje gång, hon måste ju vara helt slutkörd där nere då, vill man ha tajt fitta måste man ligga med en oskuld".

Killen var runt 27-28 år gammal.
Svar på tråden Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?