Inlägg från: HenryIronstead |Visa alla inlägg
  • HenryIronstead

Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?

Jag håller med om att det låter skumt... Det låter också som ett South park avsnitt...

-hey guys have you tried this BDSM stuff?

-no what's that?

-you mean you don't know? It's when you wanna punish a girl in to having sex with you

-really? how does it work?

-umm, you kinda kick a girl in her crotch real hard, yeah, and she gets real horny, heh heh

Stan: - man, I'm so gonna try that with Wendy tonight!

BDSM actually means Bad Draw, Stan Marsh

"ensamhush. el barnlösa par kan vackert akta på sig f att ge plats åt flyktingar som behöver bostäd. mer" - FL
  • HenryIronstead
    Brunhilde skrev 2015-11-19 23:55:52 följande:

Det låter precis som ett manuskript för BDSM och väldigt manligt. Så Dorian Gray ju!!!!!!!1

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..... Åh det var skönt att skratta lite såhär på morgonen
    "ensamhush. el barnlösa par kan vackert akta på sig f att ge plats åt flyktingar som behöver bostäd. mer" - FL
  • HenryIronstead
    Anonym (fybubblan) skrev 2015-11-19 23:47:43 följande:

Hmm.. Dorian Gray var väl ingen ängel men att han skulle sparka en tjej mellan benen känns lite out of character :/

Ack, var det inte Generation Y (som jag tror Brunhilde tillhör) som skulle bli så smarta?
Svar på tråden Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?