Inlägg från: Anonym (Viss skillnad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Viss skillnad)

Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?

Aikido skrev 2015-11-18 19:20:49 följande:

För övrigt tror jag hon överdriver och är lite av en dramaqueen. Jag menar - vi har ju ett helt paket där nere som kan göra ont. Tjejer har ju ingenting. Ingenting kan ju inte göra ont att få en spark i.

Om hon mot förmodan vill träffa dig igen tycker jag du ska bjuda till och låta henne sparka på dig. Inte skrevet dock för det gör skitont. Jag rekommenderar att du ställer dig hukande framåtlutad så får hon sula till dig rätt mellan skinkorna.

Du ska se att du också lär dig så småningom. Tro inte att kvinnor ser ut som de skyltdockor du kikat på. Blir nästan lite avundsjuk på dig: Du har en hel värld av upptäckter framför dig.
    Lycka till!
  • Anonym (Viss skillnad)
    Aikido skrev 2015-11-19 20:52:50 följande:
    Yay! En till!

Nej då
    Jag förstod att du var ironisk men jag såg en ironi i att du var så ängslig för att framstå som helt oerfaren på ett visst område - eller kanske i är bättre uttryckt.
  • Anonym (Viss skillnad)
    Anonym (Oj!) skrev 2015-11-18 18:51:07 följande:

Gör det verkligen så ont att få en spak mellan benen om man är kvinna? Jag hade ingen aning om att det skulle göra så ont, men å andra sidan så ville jag inte ens göra den där skiten egentligen.  

Jag tror att det kan vara en viss skillnad mellan olika slags spakar.
Svar på tråden Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?