• Aikido

Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?

Jag är mest orolig över din fot. Klarade du dig bra? Eller du kanske hade skor med stålhätta?

• Aikido
    Anonym (Oj!) skrev 2015-11-18 19:04:01 följande:
    Jag kände ju smällen med det var ju inget jag tänkte på när hon låg där med pajat underliv i stora smärtor. Jag blev helt ställd av allt.
    Men du har inte ont i foten va? Är lite orolig för dig.
  • Aikido

För övrigt tror jag hon överdriver och är lite av en dramaqueen. Jag menar - vi har ju ett helt paket där nere som kan göra ont. Tjejer har ju ingenting. Ingenting kan ju inte göra ont att få en spark i.

Om hon mot förmodan vill träffa dig igen tycker jag du ska bjuda till och låta henne sparka på dig. Inte skrevet dock för det gör skitont. Jag rekommenderar att du ställer dig hukande framåtlutad så får hon sula till dig rätt mellan skinkorna.

• Aikido
    Anonym (Tess) skrev 2015-11-18 19:30:41 följande:
    Ingenting?
    Så kvinnor har bara ett tomrum/svart hål mellan benen?

Är du oskuld?

• Aikido
    Anonym (Tess) skrev 2015-11-18 20:23:52 följande:
    Du skulle bli förvånad om du visste hur många killar som har noll koll på kvinnors anatomi..
    Som på allvar tror att allt dom har är ett hål att stoppa kuken i och ett rumphål som dom kan lura tjejen att låta honom få stoppa kuken i..
    Så är det nog.

Men mina övriga svar i denna tråden är lika "seriösa" som TS.
  • Aikido
    Kereza skrev 2015-11-18 21:20:38 följande:

Nej, du har helt rätt. Inte en enda nervände eller mjuk-vara där inte...klitoris - både inre och yttre delar, samt inre och yttre blygdläppar, frenulum (ja, vi har en vi med) och hele fan...ingen känsel alls. För att inte tala om att allt detta sparkas upp i BEN. Klart som fan att det gör ont -_- 

Jag tvekar inte alls på att du har haft sex - men jag är 100% säker på att kvinnan i fråga fejkade.

Bra att du är så totalt oemottaglig för ironi och så allvarlig i en tramstråd. Starkt jobbat!
  • Aikido
    Anonym (Viss skillnad) skrev 2015-11-19 20:47:33 följande:
    Du ska se att du också lär dig så småningom. Tro inte att kvinnor ser ut som de skyltdockor du kikat på. Blir nästan lite avundsjuk på dig: Du har en hel värld av upptäckter framför dig.
    Lycka till!
    Yay! En till!

• Aikido
    Anonym (Viss skillnad) skrev 2015-11-19 21:01:40 följande:
    Nej då
    Jag förstod att du var ironisk men jag såg en ironi i att du var så ängslig för att framstå som helt oerfaren på ett visst område - eller kanske i är bättre uttryckt.
    Oj! Hur fick du ihop det där?
Svar på tråden Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?