Inlägg från: Anonym (fybubblan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fybubblan)

Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?

Först ramlade alla dina dejter på konstiga sätt och nu sparkar du en så hon nästan gråter, du verkar dra olycka över dina tjejer TS :(

• Anonym (fybubblan)
    Brunhilde skrev 2015-11-19 23:36:20 följande:

Wow, TS låter som en riktig Dorian Gray Drömmer

Hmm.. Dorian Gray var väl ingen ängel men att han skulle sparka en tjej mellan benen känns lite out of character :/
  • Anonym (fybubblan)
    Brunhilde skrev 2015-11-19 23:55:52 följande:
    Det låter precis som ett manuskript för BDSM och väldigt manligt. Så Dorian Gray ju!!!!!!!1
    Sysslade Dorian med bdsm? Häftigt! Viktoriansk sadomasochism :D
  • Anonym (fybubblan)
    Anonym (Tess) skrev 2015-11-20 00:28:12 följande:
    Det finns män (och kvinnor!?) I denna värld som tror att kvinnor kissar från slidan..!? de finns killar som tror att "knullhålet" och hålet som man får mens och föder barn ifrån är två olika!?

Det finns män som tror att kvinnor har en g-punkt i halsen..

Jag vet inte vad jag ska tro på längre..

Och denna typ av ironi väcker bara obehag och besvikelse för visst de är ett skämt.. men du ska vara veta hur många som faktiskt är så dumma!
    G-punkt i halsen, då vet man vilken sorts porr de sett på...

Sen alla som tror att slidan blir slappare för varje gång man har sex... Ja hur är det med sexualkunskapen i skolan egentligen?
  • Anonym (fybubblan)
    Anonym (Tess) skrev 2015-11-20 06:03:58 följande:
    Bara om de är olika killar!

Ha sex med samma kille 100000 gånger är bara bra, ha sex 1 gång med mer än 3 killar (olika tillfällen) så blir kvinnor ett stort slappt hål...
    Jag hörde en kille säga något i stil med: "Men tänk en tjej som har varit i förhållande i tre år, hon måste ju ha haft sex flera gånger om året i tre år och fittan blir ju slappare för varje gång, hon måste ju vara helt slutkörd där nere då, vill man ha tajt fitta måste man ligga med en oskuld".

Killen var runt 27-28 år gammal.
Svar på tråden Sparkade in snippan på min tjej - problem! gör det verkligen så ont?