Nyss testat positivt!
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Igår fick jag se den lilla krabaten. Så liten, med ett tickande hjärta :) underbar känsla. Jag hoppas det går vägen.
Hej,
Jag plussade för någon dag sedan och är inveckla 6 (5+4). Helt fantastiskt kul! Men jag är så himla orolig och undrar hur ni gjort för att fö ett tidigt VUL? Vad har ni sagt till barnmorskemottagningen? Kan man bara få det ifall man frågar?
Hej,
Jag plussade för någon dag sedan och är inveckla 6 (5+4). Helt fantastiskt kul! Men jag är så himla orolig och undrar hur ni gjort för att fö ett tidigt VUL? Vad har ni sagt till barnmorskemottagningen? Kan man bara få det ifall man frågar?
Hej,
När ni har fått ett tidigt VUL har ni fått det via barnmorskan eller har ni ringt själv och ordnat ett. jag står i valet o kvalet om jag ska försöka få till ett så jag kan dämpa min oroa lite kanske
När ni har fått ett tidigt VUL har ni fått det via barnmorskan eller har ni ringt själv och ordnat ett. jag står i valet o kvalet om jag ska försöka få till ett så jag kan dämpa min oroa lite kanske
om du läser det som var citerat i mitt puff står det exakt hur man döljer grupper för alla på fb :) Det funkar, lovar! (vi är snart ett 40tal som alla har gjort det för att vara dolda)