• Malva2015

Nyss testat positivt!

Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?

Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !

• Svar på tråden Nyss testat positivt!
  • Fsake
    hangonasec skrev 2015-11-25 18:08:26 följande:

Om du sitter vid datorn och går till din profil så ser du nedanför din bakgrundsbild att det står "Tidslinje  Om   Vänner   Foton  Mer"  Håll musen över mer så får du en ruta med alternativ. Längst ner står det Hantera avsnitt. Tryck på hantera avsnitt och så kommer det upp en lång rad med olika rutor att klicka i. Tryck bort bocken för grupper så kan ingen se dina grupper :)

Ok ska göra det vid datorn sen :)
  • Malva2015
    hangonasec skrev 2015-11-25 19:08:26 följande:

Om du sitter vid datorn och går till din profil så ser du nedanför din bakgrundsbild att det står "Tidslinje  Om   Vänner   Foton  Mer"  Håll musen över mer så får du en ruta med alternativ. Längst ner står det Hantera avsnitt. Tryck på hantera avsnitt och så kommer det upp en lång rad med olika rutor att klicka i. Tryck bort bocken för grupper så kan ingen se dina grupper :)

Samma här! Använder mest tel men fixar i morgon:)
  • NiHa

Jag hoppar gärna in här:)
    Plussade precis:D
    Om man ska räkna ut bf, räknar man då från den senaste mensens första dag?
    Har räknat på det i lite, jag får det till 31/7.
    Men har fått olika datum beroende på vilken app jag räknat i.

• Millavanilla

Testade positivt i lördags på bim. Bf 29/7 :) Har ett barn sen innan. En dotter född 2013 som blev till via ivf. Har helg plötsligt blivit spontant gravid. :)

• ninawest

Halloj! Jag hoppar gärna in här, jag plussade i förrgår med andra barnet som beräknas komma 1/8 om det går hela vägen. Jag har en dotter som är född 2014.
    Jag känner mig kissnödig väldigt ofta och har väldigt svullen mage haha

• Malva2015
    hangonasec skrev 2015-11-25 20:34:44 följande:

Super, ni är så välkomna :)

Nu har jag gjort det. Så om jag går med nu så syns inte det ? Typ "Malva har gått med i...gruppen "
  • hangonasec
    Malva2015 skrev 2015-11-26 15:14:47 följande:
    Nu har jag gjort det. Så om jag går med nu så syns inte det ? Typ "Malva har gått med i...gruppen "
    precis, det syns inte alls! Lovar, vi är 13 pers nu i gruppen och alla har gjort samma sak :)
  • Malva2015
    hangonasec skrev 2015-11-26 15:16:29 följande:
    precis, det syns inte alls! Lovar, vi är 13 pers nu i gruppen och alla har gjort samma sak :)
    Skickade nu:)
Svar på tråden Nyss testat positivt!