Rostbiff eller streckfitta?
Ja hur ligger det till?
Ja hur ligger det till?
Jag kunde inte bry mig mindre om könets utseende om sexet är hett. Jag bryr mig inte om könets utseende även om sexet är ljummet, då är det ju bara tråkigt sex och har inget att göra med hur fittan ser ut utan mer vem den sitter på. Eller i? Säger man att en fitta sitter på eller i någon?
Jag kunde inte bry mig mindre om könets utseende om sexet är hett. Jag bryr mig inte om könets utseende även om sexet är ljummet, då är det ju bara tråkigt sex och har inget att göra med hur fittan ser ut utan mer vem den sitter på. Eller i? Säger man att en fitta sitter på eller i någon?
Nu handlar det om vad man tycker om sin egen fitta, Inte någon annans.
Jahaaaaa! Jag som inte fattade frågan alltså ????
Jag är 38år och var tvungen att gå och kolla med spegel. Har kollat förr, men aldrig tänkt på vilken kategori som min vagina faller i. Det var en streckfitta, de inre blygdläpparna är små och syns inte alls. Jag bryr mig inte nämnvärt över hur jag ser ut därnere. Fittan funkar, ingen har klagat och jag har fött två barn.
Varför just denna fråga? Igen?? Vad är det som detta ska leda till??
Jag är nöjd med vad den nu är.
Frun har rostbiff. Visst hade det varit fint med streckfitta och variation.
Men jag älskar ju frun, och därför älskar jag hennes fitta.
Rostbiff här. Alltid varit uppskattad av alla jag har legat med. Mycket älskad av min man som blir superkåt på den. Man kan göra så mycket sköna saker med den som inte går med ett streck. Sedan är säkert streck också bra. Hade komplex innan jag hade sex just för att blygdläpparna hängde. Detta komplex fick jag av en kompis som kommenterade det. Hade aldrig funderat på det innan. Gick i mellanstadiet då. Så onödigt att ha komplex för fittan liksom. Fittan är fantastisk!