Inlägg från: Darling73 |Visa alla inlägg
  • Darling73

Västerås-mammor?

hej flickor...en till västeråsare som ska bli mamma snart...BF den 8 oktober...längtar!!!! Tiden har gått så otroligt snabbt fram till nu...hoppas den fortsätter i samma takt!!

Kram på er alla!!
    //Sara

• Darling73

är jättesugen på att hänga med på träffen...blir det den 11 september så kan jag....vore kul att träffa lite nytt folk i denna stad!!

//Sara

• Darling73

kl 14.00 är en bra tid för mig iaf...bra fikaställe där alla får plats? det i skrapan var det någon som föreslog....annars har vi ju chantals, om vi har tur så finns det lediga bord åt oss...de har så goda wienerbröd *ler*...

hur många är är vi som vill med tro?

• Darling73

klart att ni är välkomna att följa med fastän bebisarna kommer nästa år...det spelar ju ingen roll!!! Grattis till Heb, Axz och AmandaPitkänen och era graviditeter!!!!

• Darling73

Det är den 11/9 som gäller...klockan 14.00....vet inte om någon bestämt nåt ställe, men om inte så tycker jag att vi säger Chantals i Punkt...möts där iaf så får vi se om det finns nå plats för alla magar *ler*...
    Jag ställer mig där då så får vi söka upp varandra vi som ska med...blir det bra tycker ni?

• Darling73

Så många vi blir...va roligt!!! Ser fram emot lördagen....

Kram på alla flickor och magar!!

Sara

• Darling73

Jag hade oxå jättetrevligt!!!!!! Kul att träffa andra magar...om man kan säga så..*ler*..
    Klart vi måste ses igen...hoppas vi kan få til en träff innan jag blir av med min mage.....
    Kram på er alla!!!
    Sara

ps. tack för alla bilderna GreenApple...

• Darling73

Japp, jag håller med dig Eleonora...tycker det låter bra!!! Klart att alla gravida och Västeråsare är välkomna på träffarna....

Och Minja...klart vi kan få in en träff snart...för mig kommer det att passa hur som helst från och med nästa vecka i och med att jag då går hemma med full HP...kan nästan när som helst då....så en kväll mitt i veckan eller en lördag spelar mig ingen roll...det beror på de som jobbar om de känner att de orkar. Vad säger ni flickor??

Vore ju himla kul att få träffa er igen....

Kram Sara

• Darling73

Va roligt!! Tid och dag passar mycket bra, så jag kommer!!!

//Sara

• Darling73

Vilken otur du har Lovan som inte kan följa med nu heller....men klart att det blir fler gånger!!!

Vet inte hur det är med rökfritt på de ställen vi pratat om..men det är ju ett "måste" tycker jag...ingen rök för oss med magar! Vi får kolla upp vad det finns för alternativ....

Kram på alla magar!!
    Sara

Svar på tråden Västerås-mammor?