Inlägg från: Darling73 |Visa alla inlägg
  • Darling73

Västerås-mammor?

K&K låter bra för mig...(visst är det stället som ligger mitt emot Cornetto bar?)

Kram

//Sara

• Darling73

ska vi ses utanför kl 18.00, vi som kan då? Och NItis77, du kan väl bara poppa upp när du slutat jobba...

Hoppas att det är flera som kan??

//Sara

• Darling73

Jag håller med Minja, man kommer hem med ett leende och känner sig så glad!!
    Jag hade jättetrevligt igår...det är ett mycket glatt gäng med magar i alla storlekar!!!
    Så tack alla härliga flickor....hoppas verkligen att jag hinner med nästa gång..*ler*..man vet ju aldrig....annars kommer jag med barnvagnen då!!

Kram till nästa gång!

• Darling73

Jag chansar på att bebben håller sig kvar och kan då komma....men vad har vi för öppna ställen en söndag då tro?? som det inte röks hej vilt på...

hoppas på flera maggar!!

//Sara

• Darling73

12-tiden passar mig bra....har vi hittat nå ställe som är öppet?

ska bli kul att ses igen!!

Kram på alla!!
    //Sara

• Darling73

och jag bara måste få tala om....JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG!!!!! Så jag hann få mitt körkort innan bebisen tittar ut...helt underbart och har nu gått sedan kl 16.00 och haft ett stort leende på läpparna!!!!!

Darling73 är mycket nöjd!!!!

• Darling73

Tack flickor för alla "grattisar"....
    mmmm...håller med GreenApple...alla förslag låter mycket gott...kanske tar vi en buffe av allt...*skrattar*...nä, skämt å sido, men jag är med på alla de förslagen, helst Mongoliska (deras buffe är sagolik) eller annars kan vi köra på K&K igen, som oxå har lite av allt möjligt....

Kram på alla!!

• Darling73

Då står jag vid scenen kl 12 på söndag....ska bli kul att träffa alla igen!!!

Kram så länge!!

//Sara

• Darling73

Maya! Maya! Maya! Inte ska du hänga över karet så...*ler lite*..usch, hoppas ryggen känns bättre snart!!!

Ni andra som var med på träffen; Tack för ännu en rolig träff!! Alltid ett nöje att sitta och "gaffla" om allt och inget!!

Kram sara

• Darling73

Kommer på träff 12/10 på Oliwer Twist för mumsig taco-buffé!
    Lovan
    Jordnöten
    Green Apple
    Darling73....( en chansning...kommer jag inte så vet ni vart jag är...*ler)

Svar på tråden Västerås-mammor?