Inlägg från: jordnöten |Visa alla inlägg
  • jordnöten

Västerås-mammor?

Vad kul med så många blivande mammor i Västerås! Har den här gruppen träffats tidigare eller är det premiär imorgon 11/9? Jag väntar mitt första barn i februari, och skulle gärna få kontakt med er alla. Ska försöka komma till fikat imorgon.

• jordnöten

Kul att träffa er andra....det måste vi verkligen göra om!!!!

Tack för bilderna green apple. Kram / jordnöten

• jordnöten

Det vore kul att träffas så snart som möjligt igen, det var ju en så lyckad fikaträff i lördags.

För min del spelar det inte någon roll om vi väljer en helg eller en vardagkväll, jag har så oregelbundet jobbarschema...så vill det sig illa så blir det träff en tid då jag jobbar, men å andra sidan så kan jag alltid försöka byta pass med någon hygglig kollega.

Kram på er

• jordnöten

Bra förslag Minja! Datum och tid passar mig bra....hur är det med er andra?
    Kram på er

• jordnöten

Vad kul att så många verkar kunna komma på onsdag! Jag dyker också upp, 18 verkar vara en bra tid. Är det någon som vet när de stänger där?
    Kram/jordnöten

• jordnöten

Kul att så många kunde komma igår. Vad härligt det känns att ha träffat ett sådant här gäng!!!
    Komiskt att mammaligan hamnade på pub....men vad gjorde det, så trevligt som vi hade.
    Tack för igår tjejer!

• jordnöten

Ja, då var det väl min tur att inte kunna komma pga jobb...fast det beror förstås på vilken tid ni tänkt träffas. Har jag tur kanska jag kan hinna en stund innan jag börjar jobba. Söndagslunch lät annars som ett mycket trevligt förslag...

• jordnöten

GRATTIS DARLING!!!!

Ska försöka övertala mina jobbarkompisar till att få flexa någon timme på söndag...för jag vill verkligen hänga med. Och om det beviljas, så funkar stan och IKEA lika bra för min del...

• jordnöten

Har lyckats övertala mina jobbarkompisar att ta ut ett par timmar flex innan jag börjar jobba på söndag...så nu kan jag följa med
    Lägger in mig i lunchlistan...

Lovan
    Darling73
    Minja
    Nitis77
    Maya 77
    Green Apple
    Jordnöten

• jordnöten

Krya på ryggen Maya!!!

Och till er andra, tack för ännu en trevlig träff....ser redan fram emot nästa...
    Kram/Jordnöten

Svar på tråden Västerås-mammor?