Inlägg från: jordnöten |Visa alla inlägg
  • jordnöten

Västerås-mammor?

Vi var 6 st som dök upp och frossade pizza och pasta på Ruffino. Smaskens!!

Vi pratade om att nästa gång kanske träffas en måndag eller tisdag kväll efter jobbet och gå på 19kr-tacobuffe´n på Oliver Twist...men vi bestämde inget.

• jordnöten

Aldrig för tidigt att bestämma ett nytt datum....

12/10 funkar bra för mig....jag tror att de börjar köra buffe´n vid 17-tiden, men alla har kanske inte slutat jobba än då, så det kanske är bättre att träffas vid 18-tiden?? Men eftersom det är specialpris får man inte boka bord i förväg har jag hört....

Kommer på träff 12/10 på Oliwer Twist för mumsig taco-buffé!
    Lovan
    Jordnöten

• jordnöten

Vad tråkigt att det är så många som inte mår bra...Sköt om era magar så ses vi en annan gång!!

Kram / jordnöten

• jordnöten

Det börjar se ut som att ikväll inte är ett bra tillfälle....Det verkar vara fler som inte kan komma än som kan komma. Ska vi skjuta på träffen tills nästa vecka??? VAd tycker ni som är kvar, om det finns några...?

• jordnöten

Eftersom att uppslutningen ikväll inte verkar vara den bästa...så är det väl lika bra att vi skjuter på tacofrosssandet...?
    Har sett två intressanta hus på internet som det är visning på ikväll, så om det inte verkar bli något mumsande, så ringer jag snart och bokar husvisningar istället...Det skulle ju inte vara fel och hinna flytta tills bebisen kommer.

• jordnöten

Oj vad många som skrivit här...Har haft datorhaveri här hemma i några dagar, och har under den tiden insett att jag blivit beroende av att titta in här åtminstone en gång om dagen....

Darling: Va spännande att det är på g...eller kanske bäbisen redan har kommit nu....skriv så fort du kan..

Vad kul att det blir träff på tisdag! Ser verkligen fram emot att träffa er igen!! Håller med, telefonlista måste vi ta tag i.

Kommer på träff tisdagen 19/10 kl 17.30 på Oliwer Twist för mumsig taco-buffé (!!!) :

Lovan
    Green Apple
    Maya 77
    Minja
    Jordnöten

Här ska frossas!!!

• jordnöten

Grattis Darling!! Vilken söt liten kille...

Tack för igår ni som var med på tacobuffen...lika trevligt som alltid...längtar redan till nästa träff!

• jordnöten

Fyller i schemat...

Träff v44

25/10 Måndag:Nitis77,jordnöten 14.30-,
    26/10 Tisdag:Nitis77, jordnöten
    27/10 Onsdag:Nitis77
    28/10 Torsdag: Eleonora 18-,Nitis77, jordnöten
    29/10 Fredag: Eleonora,
    30/10 Lördag: Eleonora,jordnöten
    31/10 Söndag: Eleonora -16, jordnöten

• jordnöten

Maya: Jobbar nästan varje söndag, och när ditt party är, så är det så klart en sån söndag, typiskt...

Minne: Vilket sammanträffande att se dig utanför förlossningen igår...hoppas att det inte är så lång väntan kvar nu då...massor av lycka till!!

Darling: Det låter så mysigt när du berättar...tur kanske att du gör så härlig reklam för oss som bara väntar och väntar och inte har nå annat i huvudet än bäbisen.

Igår var jag på spec MVC på tillväxtkontroll, allt såg som tur var bra ut. Hon sa att jag hade en "riktig medelsvensson" inneboende. Måtten låg exakt på medelkurvan, och datorn uppskattade vikten till 800g. Lyckades tigga till mig en bild på det lilla livet (inget fotopapper,men vad gör väl det), som nu har blivit så stor att fotot blev mer i stil med porträtt än helkropps.
    Har i helgen inhandlat första bäbisprylen...en spjälis. Ett riktigt kap måste jag säga, endast 80 spänn, och kommer bli hur fin som helst med lite ny målarfärg. Har dock svårt att bestämma vilken färg...nån med förslag?? Känner att nu när första grejen är handlad så finns det nog risk för att tappa kontrollen....

• jordnöten

V.45

Måndag:Nitis77 16-,Minja16,jordnöten 16-,
    Tisdag:Nitis77,minja 16, jordnöten,
    Onsdag:Nitis77,minja14-,jordnöten 16-,
    Torsdag:Nitis77 16-,minja16, jordnöten 12-,
    Fredag:Nitis77,jordnöten
    Lördag:jordnöten
    Söndag:

• jordnöten

Green apple: Håller tummarna för att det går bra på förlossningen och att du slipper bli inlagd...

Tokitoj: är nu sjukskriven 50%, hoppas du också har tid någon gång att hänga med och fika och vänta-barn-snacka

Trevlig helg på er tjejer!

• jordnöten

Minne: Hoppas ni får träffa er bäbis snart....kramar och lycka till!!!!

Uppdaterar lite i listan...

V.45

Måndag:Nitis77 16-, Minja16 ,jordnöten 16- , Lovan
    Tisdag:Nitis77, minja 16, jordnöten, Lovan, Maya77 15.30-
    Onsdag:Nitis77 16-, minja14- , jordnöten 16-, Maya77
    Torsdag:Nitis77 16-, minja16, jordnöten 12-17,30, Green Apple 16- Maya77
    Fredag:Nitis77, jordnöten, Maya77
    Lördag:jordnöten, Lovan
    Söndag: Lovan 12-

Det verkar som att tisdag eller torsdag sen e.m funkar bäst för de flesta...

• jordnöten

Vad säger ni om en fika på stan imorgon vid 16-tiden? Det verkar ju vara den dag och tid som flest kan komma loss...

• jordnöten

Har aldrig varit på det fiket, men testar det gärna! Ska vi säga A&M imorgon kl.16 då??
    Ser verkligen fram emot att träffa er igen!

• jordnöten

GRATTISKRAMAR MINNE!!!

Till er andra, tack för en supertrevlig fikadate igår....Kul att så många kunde komma! Ser nu framemot måndag...
    Kram / jordnöten

Svar på tråden Västerås-mammor?