Inlägg från: Minne |Visa alla inlägg
  • Minne

Västerås-mammor?

Hej på er!
    Nu har jag äntligen hittat hit!!!! Den gamla tråden var ju tydligen stängd, och många nya har ju tillkommit! Jag hänger på vad som helst, helst inte en måndag eller onsdag, men om det skulle bli det så försöker jag komma i alla fall...
    Ska kanske tala om för er som inte vet vem jag är att jag har beräknat BF den 3 november, dvs 10 veckor kvar!!! Hua! Tiden börjar gå fort...men det ska bli skönt att bli av med magen!
    Hoppas det snart blir en träff!
    Kram Minne

• Minne

Jag hänger på när som...helst inte en måndag, men annars så...jag växer en del jag med...och bökigt är det i magen...Å det skulle vara sååå kul att träffa er alla igen! Och alla er som jag inte har träffat åxå naturligtvis! Nästa vecka börjar vi på föräldragruppen på Herrgärdet, är det någon mer som ska gå där?
    Kram Minne

• Minne

Jag hänger med på träff!!!
    Tessan 26: Jag har BF den 3 november, det är mitt första barn( och sista!), har blivit gravid genom IVF.
    Ska bli himla kul att träffa er alla!
    Kram Minne

• Minne

Klockan 14 funkar för mig...Visst kan vi ta Chantal's, det är i Punkt, eller hur? Kul att det verkar bli så många!!!
    Minne

• Minne

Jag tycker det är jättebra Darling73!!
    Jag kommer!
    Minne

• Minne

Hemma efter en jättetrevlig träff...kul att vi var så många som kunde ändå!!! Vi måste göra om det, kanske bli lite mer regelbundna? Och kanske det är ännu fler som kan hänga på!?
    Må så gott så länge, klappa om magarna!
    Minne

• Minne

Jag hänger på när det blir....har ju bara kurs att ta hänsyn till...vardag eller lördag...spelar ingen roll...måste ju ta ett fik som är öppet lite längre då...(och gärna rökfritt....)
    Kram Minne

• Minne

Jag kan den 22:a, vad jag vet idag...Speedy: du är välkommen att hänga med! Bara du väntar barn, eller precis har fått barn, som typ MammaME! Det är väl vad vi som hittills har träffats tycker i alla fall!
    Vet ni om det är rökfritt på någon av dessa fik som har föreslagits? Jag är mer känslig nu än vad jag var innan.. . Mår bra i alla fall..tycker magen har växt på bara nån dag, min man säger åxå det!
    Kramis så länge!
    Minne

• Minne

Oj, vad duktig du är Nitis! Varför inte K&K? Så vi slipper stressa iväg när de stänger 19? Waynes är ganska ok, de har rökarna för sig, men det är ju inte så himla stort där, och vi verkar ju bli några stycken....
    Kan vi komma överens om något?
    Kram Minne

• Minne

Som det ser ut nu så kommer jag med! Ska bli skoj att träffa alla igen, och några till hoppas jag!
    Kram Minne

Svar på tråden Västerås-mammor?