Inlägg från: Minne |Visa alla inlägg
  • Minne

Västerås-mammor?

Hej på er!
    Jag tycker åxå det var mysigt att träffas förra veckan...vet dock inte om jag kan komma ifrån på söndag...det är lite mycket denna helg, har dessutom fått ganska mycket förvärkar...jobbigt!
    Dagsformen får avgöra på söndag, men jag meddelar här på söndag mrg om jag kommer!
    Kram Minne

• Minne

Grattis till lappen Darling!!!!!
    Jättekul att du hann med det åxå innan bebben tittar ut!
    Kram Minne

• Minne

Hej alla!
    Jag kommer troligtvis inte på tisdag heller...har så himla mycket förvärkar så det känns som en plåga att sitta upprätt...måste ju försöka stå ut med att sitta upprätt på kursen på tisdag och onsdag...men kanske nästa gång...fast det kanske har blitt bebis då, vem vet?
    Kram alla!
    Minne

• Minne

Grattis Darling!!!!
    Jättehärligt att höra att det gick så bra! Åh, jag är sååååå avundsjuk, jag vill åxå träffa min bebbe..NU!!!!!!"Bara" två veckor kvar till BF...

Tokitoj!
    Du är välkommen på träffarna du åxå! Vi träffas olika veckodagar, vi brukar komma överens om datum här på FL....
    Och det är inte bara förstföderskor...
    Kram Minne

• Minne

Green Apple!
    Jag mår sådär, har ganska mycket förvärkar och jätteont i ischias...så som du märkte så kom jag inte igår...Jag hoppas att den lill* snart tittar ut så jag får träffa er alla snart igen!
    Kram Minne

• Minne

Jag hade gärna kommit Lovan...men...vet ju inte hur det blir...kanske föder barn då )
    Minne

• Minne

Maya!
    Det låter kul med tupperware, det var flera år sedan sist...Jag kommer...om allt är bra med oss, förstås så har jag liten med!
    Kan ju berätta att jag var på förlossningen idag, trodde jag läckte lite vatten, men det var en kraftig flytning, kan ju berätta att delar av slemmisen kom först i fredags och sedan i lördags...Bebisen tros väga runt 3 kg...så tack gode gud att det inte är en bjässe!!!!
    Kramis Minne

• Minne

Hej alla!
    Ännu så länge så håller jag ihop benen...tyvärr...är less på detta nu, mår illa, halsbränna och sover inte. Täta sammandragningar som gör ont ibland...Jag vill NUUUUU! Tänk att få träffa sin bebbe...det är ju så nära...
    Ja, ja..meddelar när jag åker in...
    Kram Minne

• Minne

Jag funkar ju ganska bra på förmiddagarna...sammandragningarna har liksom inte kommit igång ännu....så om jag inte har fått barn, eller ska få...så kan jag komma..tar bussen i sådana fall...har slutat köra bil för tillfället... Wayne's Coffée??? Jag älskar deras go'saker...
    Kram Minne

• Minne

Precis Green Apple!
    Maya: jag har skrivit ett privat meddelande, har haft datahaveri, så jag har varken bilder eller adresser kvar...

• Minne

Nitis, det var någon som föreslog 10.30, det passar mig jättebra....om något skulle ske, dvs om jag måste till förlossningen eller så...så skriver jag en rad här!
    Kramis Minne

• Minne

Jag kommer till 10.30! Har haft frossa i natt, med lte intensivare sammandragningar, men det är bättre att göra något än att bara sitta still hemma...tror jag i alla fall...
    Syns vid Wayne's!
    Minne

• Minne

Tack själv Nitis! Kul att träffa er bägge...synd att inte fler går hemma och drar benen efter sig... ja så att det hade kunnat vara nån mer som hängde på....
    men, men det blir fler tillfällen..
    Kramis Minne

• Minne

hej på er!
    Nu har vattnet gått..har varit på förlossningen, men naturligtvis så fick jag åka hem...det är ca 4-5 min mellan värkarna nu, så jag tror att vi får träffa vår bebis inom det närmsta dygnet...
    Minne

• Minne

Hej på er!
    Hemma efter tre dagar på BB...det blev en Philip, underbart söt liten gosse som bara äter å sover...I söndags morse kl 9.40 var han här och tittade sig förundrat runt med sina djupblå ögon...berättar om förlossningen sedan..(vill ju inte skrämma er som inte fött sina barn ännu...) Kram Minne..med Philip på armen

• Minne

Hallojs tjejer!
    Jag skulle sååååå gärna vilja träffa er igen och presentera er för lillkillen. Han är så underbar, min man stannade hemma idag, tror mest det var för att få vara hemma och ta till vara på tillfällena som bjuds honom att få ta hand om Philip...Jag tänkte föreslå att vi som har fått barn (och naturligtvis de som kan och vill hänga på av de som fortfarande väntar på sitt...) skulle kunna träffas på dagtid och fika.Känns inte så bra att ta med sitt barn på t.ex Oliver Twist...
    Nåt att tänka på, eller? Eller hur funkar listan som någon startade?
    Kramis från en lycklig Minne

• Minne

Jag kan försöka ta mig ner..åker buss eftersom jag inte kommer att ha bilen nästa vecka...Vet någon hur det är? Betalar man på bussen när man kommer med vagn? Man är ju helt grön på det mesta...men som Darling säger...Man kan ju ha svårt att passa tider...
    Jag ska göra ett försök i alla fall...
    Maya: Jag ringer dig på söndag, men som det ser ut nu så kommer jag till dig på söndag kväll....med liten på armen...
    Kram Minne

• Minne

Darling!
    Kopparlunden är där Silvan ligger, du vet byggvaruhuset. Restaurangen ligger precis vid infarten på vänster sida. Kommer du att åka buss, eller? Jag är ju så illa tvungen, tyvärr...jag var ute och promenerade idag...det var kanske för tidigt, för jag fick himla ont i ryggen. Så ännu så länge låter jag det vara öppet om jag kommer eller ej...
    Kramis Minne

• Minne

Hej på er tjejer!
    Jag kommer inte imorgon...har varit ute i det fina vädret idag..dumt tydligen...ont i ryggen..vaggar fram som jag gjorde den sista månaden innan förlossningen. Jag hänger på längre fram istället!
    Ha det riktigt mysigt imorgon!
    Kram Minne

Svar på tråden Västerås-mammor?