Inlägg från: Eleonora |Visa alla inlägg
  • Eleonora

Västerås-mammor?

Hejsan allihop!
    Jag är från Västerås men har nyss flyttat ut till ett hus i Kolbäck med min sambo (2mil väster om V-ås). Men man tillhör ju V-ås sjukhus eftersom inte lilla byn Kolbäck har något eget.
    Jag är i v13 (v12+5) och ska till barnmorskan för inskrivning 25/8....ett tag kvar....jag läääängtar såå.
    Mitt illamående och trötthet har gått över och just nu känner jag mig som mitt gamla jag igen...skönt
    Maya:
    Säger du till här på denna tråd när ni tänkte ha en träff i Västerås....det vore ju jätte kul om vi nya också fick vara med då

• Eleonora

Attans... vilken otur jag har. Just den dagen fyller sambon 30 år och vi ska gifta oss på festen. Så den dagen är det fullt upp.
    Jaja...alltid är det någon som har något annat för sig som sagt. Jag får hoppas på nästa återträffen istället

• Eleonora

Jag har ett förslag om det nu inte blir någon som kan träffas lördagen den 28/8.
    Någon dag helgen den 10/9-12/9 kanske passar. Frågan är vilken dag som är bäst. Jag tror att det är lättare att få till en träff på en lördag förmiddag eller en söndag förmiddag. Vad tycker ni andra ?
    Men om absolut ingen kan den tiden Maya 77 föreslog (28/8) så är det då någon som kan lördag 11/9 eller söndag 12/9 ?
    Plats kan ju alla komma överrens om sedan kanske.

• Eleonora

Såg att Minja kunde komma lite senare lördagen den 28/8. Så då är ni iaf två stycken och det kan ju bli fler. Alla är ju inte inne på familjeliv varje dag så det kanske kommer lite fler svar snart.
    Så bortse från mitt förslag tillsvidare för att se om ni kanske kan få till en träff den 28:de.
    Annars kan det ju bli återträff den 11 eller 12:te september

• Eleonora

Vad sägs om lördagen den 11/9 kl 14.00 på något rymligt caf´e i stan?

• Eleonora

Vad roligt, då är vi redan fyra stycken som kan. Och det duger absolut för en träff Hinner nog bli någon mer innan det datumet eftersom det är ett tag kvar.

Sara78:
    Nej jag vet inte heller hur det fungerar men jag försöker ringa och boka tid för UL nu så då kan jag ju passa på att fråga om det där. Jag berättar så fort jag får tag på dem.

• Eleonora

sissi82:
    Tack för svaret

• Eleonora

Den 11/9 kl 14.00 på cafet Chantals i Punkt Västerås låter jätte bra!
    Här är en lista på de som tackat ja/är intresserade av träffen:

Eleonora
    Maya77
    Minja
    Minne
    Darling73
    Odie
    Sissie82
    AmandaPitkänen
    Axz
    heb

Ni tre som står sist i listan har inte direkt tackat ja men jag skrev upp er eftersom det verkade som om ni ville komma. Så då är det ungefär 10 st som är intresserade av träffen den 11/9.
    Ska bli jätte kul

/v17

• Eleonora

Måste hålla med er andra för jag hade jätte trevligt och gör gärna om det snart igen!
    Kanske vore trevligt med en uteträff nästa gång om värmen håller i sig....picknick tex.
    Men det kan vi disskutera när nästa träff är på G.

Fortsatt trevlig helg
    kramar

Svar på tråden Västerås-mammor?