Inlägg från: Green Apple |Visa alla inlägg
  • Green Apple

Västerås-mammor?

Åh, vikken liten gullgosse Darling har fått *suckar*
    Och här sitter en annan och har sååå långt kvar....

~Eleonora: Ql, att du kan komma ikväll!

~Tokitoj: Vi träffas inte på någon speciell veckodag utan försöker passa ihop det så att så många som möjligt kan komma på träffarna.
    Alla är inte förstföderskor och vi är i lite olika åldrar.
    Kanske du oxå är sugen på tacos ikväll? Isf finns vi på Oliver Twist från kl 17.30

• Green Apple

Oj då... jag satt visst lite länge och "formulerade" mitt mess, så plötsligt bara rasslade det till och fanns massor av svar här

• Green Apple

Hej Minne!

Åååh, 2 veckor, det är ju jättesnart!
    Hur mår du? Kommer du oxå ikväll?

*kram*

• Green Apple

Tack för igår tjejer!
    Det är så trevligt att träffa er och även om man inte varit på sitt bästa humör innan så känner jag mig alltid uppåt efter en "dejt" mer er!

Säger som Nitis, ser redan fram emot nästa träff! Vi får väl börja spåna på nå´t med en gång va...

*kram*

• Green Apple

Hihi, jag har redan börjat fundera hur man kan parkera alla barnvagnar hemma på våran lilla tomt framåt sommaren, om det blir fikaträff här nå´n gång.

Ja, nu brainstormar vi så det blir en ny träff snaaaart!!!!!

• Green Apple

Träff v44

25/10 Måndag:Nitis77,jordnöten 14.30-, Lovan, Green Apple
    26/10 Tisdag:Nitis77, jordnöten, Green Apple
    27/10 Onsdag:Nitis77, Green Apple
    28/10 Torsdag: Eleonora 18-,Nitis77, jordnöten, Green Apple
    29/10 Fredag: Eleonora, Green Apple 13-
    30/10 Lördag: Eleonora,jordnöten, Lovan 14-
    31/10 Söndag: Eleonora -16, jordnöten

• Green Apple

~Minja: Menar du att det finns folk som klarar av att hålla sig ifrån FL?!? Då kanske mitt surfande här kallas för beroende då...

Jag har handlat första bäbisplaggen, hurra för mig!!!
    Börjar kanske känna att det vore på sin plats att förbereda liiite här hemma innan den nye familjemedlemmen tänker flytta in om...............38 dagar!!!

• Green Apple

~Nitis: Jag skulle kunna ta en fika när jag varit på "nyinfo" på arbetsförmedlingen på torsdag. Jag ska vara där kl 9.30 och de sa att det skulle hålla på ca en timme, så runt 10.30 nå´nting. Nå´n fler?

• Green Apple

Jag har flundrat på att åka på mässan under söndagen. Tänkte isåfall ta tåget, då jag är en riktig svullen bulle nu och magen tar i ratten...
    Usch, ungeför så här svullen har jag varit de tidigare gångerna när jag blivit inlagd, så får se vad BM säger på fredag...
    Sambon skrattar åt mig för näsan har blivit dubbelt så bred, ja nu är jag mestadels på dåligt humör och vill inte vara med längre! *buäää!*

Så, nu har jag fått gnälla av mig litegrann!

Är det nå´n fler som kan fika på torsdag runt kl 10.30?

• Green Apple

Är det Wayne´s coffee som ligger i Sigma-huset...?

Svar på tråden Västerås-mammor?