• emliz

Vad kan Sverige göra?

Jag oroar mej över den ökade våldsstatistiken (våldtäkt, trakasserier och sexuellt ofredande bla.) och den lär inte chockfalla öht.

Vad kan Sverige göra för att minska våldtäkterna?

Och inte massa tjat om att kvinnor ska stanna inomhus, bära burka eller liknande för det kommer aldrig att ske. Det är 100% männens ansvar så vad kan Sverige göra för dom?

• Svar på tråden Vad kan Sverige göra?
  • Anonym (*)
    Gert skrev 2015-12-02 19:26:28 följande:
    Vissa våldtäktsmän kan man inte lära i skolan, eftersom de inte har gått i svensk skola. Hur ska man förändra deras kvinnosyn?
    Fast det finns ju massor av svenska killar som våldtar. Har de inte heller gått i skolan?
  • Gert
    Anonym (*) skrev 2015-12-02 19:32:41 följande:
    Fast det finns ju massor av svenska killar som våldtar. Har de inte heller gått i skolan?
    Givetvis. Det har jag inte förnekat. 
    Give ´em Hell!
  • Gert
    Anonym (*) skrev 2015-12-02 19:04:02 följande:
    Kan ju inte vara värre än i Sverige. Vi ligger ju tvåa!
    Det skrämmer mig.
    Give ´em Hell!
  • Stolt Farsa

Det är jättetråkigt att det sker. Jag har tyvärr svårt att se vad jag som individ kan göra åt saken. Jag är en snäll kille som aldrig skulle göra en kvinna illa.

• KillBill

Johansson är det vanligaste namnet bland dem som blivit dömd för våldtäkt i Sverige.

• emliz

Så syrien kunde inte utvisas till Syrien för att det var fara för hans liv. ............ wow

• Gert
    KillBill skrev 2015-12-02 19:45:32 följande:

Johansson är det vanligaste namnet bland dem som blivit dömd för våldtäkt i Sverige.

Har någon förnekat det menar du?

Sen skulle jag ta uppgifter från Researchgruppen med en stor bägare salt, men det är jag det.
    Give ´em Hell!
  • Rataxes
    emliz skrev 2015-12-02 19:46:34 följande:

Så syrien kunde inte utvisas till Syrien för att det var fara för hans liv. ............ wow

Tingsrättens ömmande för detta avskum är rörande, not.
    Nej, jag är liberal ingen jävla SD-are.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-12-02 19:49:22 följande:
    Har någon förnekat det menar du?

Sen skulle jag ta uppgifter från Researchgruppen med en stor bägare salt, men det är jag det.
    Give ´em Hell!
    Vad menar du? Sverigedemokraternas ledning har ett nära samarbete med representanter för Researchgruppen så det måste väl vara en ok källa för en sverigedemokrat?

aktuelltfokus.se/sd-ledningens-lacka-till-researchgruppen-ror-upp-kanslor-i-sd-leden/
  • Anonym (Linalg)

Petra26, måste du klistra in alla artiklar? Kan du inte bara skriva ett inlägg med diverse länkar? Blir väldigt jobbigt att läsa andras kommentarer

Svar på tråden Vad kan Sverige göra?