Inlägg från: johannagrip |Visa alla inlägg
  • johannagrip

Sommarbebis Göteborg ????

Hej! Jag hänger gärna också på :)

Jag och min sambo väntar vårt första barn med BF 17 juli :) såå spännande!

• johannagrip
    Saranor skrev 2016-01-08 14:23:32 följande:

Hejsan! Jag tänkte starta upp en liknande tråd för Göteborgsgravida kvinnor och såg denna ! vad kul ! Så härligt nu när man känner små gruffar i magen, Glad lite mer liv nu än tidigare. Jag är gärna med på att ses och hoppas att man kan ordna träffar tillammans under mammaledigheten. Vore  kul att ses med andra mammor under ledigheten då jag inte känner några andra som är gravida samtidigt. Hoppas det inte gör något att jag är beräknad redan i slutet på Maj. {#emotions_dlg.flower}  ! 

Vad kul!! Jag vill jättegärna ha kontakt med fler som ska ha barn i vår/sommar och bor i Gbg. Känner nästan ingen som har barn heller :)

Är ni intresserade av att starta en "hemlig" mammagrupp på Facebook? :)
  • johannagrip
    Tretrapporupp skrev 2016-01-09 19:35:36 följande:

Nu har jag skapat en hemlig grupp på fb. Gå in och sök på "Sommarbebis 2016" så lägger jag till er. Fast min fråga är om man kan söka på en hemlig grupp? Annars får ni väl skriva vad ni heter här och så får jag lägga till er?!

Jag skickar ett meddelande till dig nästa gång jag är inne på datorn, det verkar inte funka på mobilen?
  • johannagrip
    Liten2016 skrev 2016-01-10 19:09:06 följande:

Är det någon mer som vill komma med i gruppen? Vi har det trevligt, men vi är inte så många än så länge.  Hör av er till mig!

Jag skickade meddelande igår men har inte fått någon inbjudan? :)
  • johannagrip
    Liten2016 skrev 2016-01-10 21:14:59 följande:
    Jag missade dig. Hade fullt upp! Sorry!! Skickade precis en inbjudan till dig. Det kan ibland ta lite tid innan den kommer fram.
    johannagrip skrev 2016-01-10 20:19:53 följande:Jag skickade meddelande igår men har inte fått någon inbjudan? :)
    Jag skrev till dig och sa att jag var tvungen att ha din mejladress. Eftersom jag inte fått den så har jag inte kunnat lägga till dig. Om du skickar den till mig så ska jag lägga till dig. 

Jaha förlåt..Kan inte se meddelande via telefonen. Men min mejl är mitt namn@efternamn.se om du förstår :)
Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????