Sommarbebis Göteborg ????
Hej! Tänkte starta en tråd för oss i Göteborg med omnejd som ska ha barn i sommar.
Själv heter jag Carin och har två barn sen innan och har bf 2/8!
Hade varit kul med lite träffar längre fram!
Hej! Tänkte starta en tråd för oss i Göteborg med omnejd som ska ha barn i sommar.
Själv heter jag Carin och har två barn sen innan och har bf 2/8!
Hade varit kul med lite träffar längre fram!
Någon som vet hur jag som trådstartare ändrar rubriken? Var inte meningen med massa frågetecken :)
Jag har BF runt 9/6 första barnet!
Det hade varit väldigt roligt att träffas längre fram.
Ingen aning tyvärr hur man byter trådnamn. Vet inte om det går.
Hej,
Jag är gärna med!
BF 4 aug med första barnet, och allt är så ruskigt spännande!! :)
Jag är gärna med, om jag får! Kommer få i månadsskiftet aug/september. Men är lillan som mig så kommer hon långt innan dess! Haha!
Jag hakar också på! :)
Första barnet och har bf runt 15 /7. Har sett pyret på ultraljud med bultande hjärta i vecka nio och om två veckor är det dags för ultraljud igen, i samband med kub. Så nervös att något ska vara fel!
Hej! Jag hänger gärna också på :)
Jag och min sambo väntar vårt första barn med BF 17 juli :) såå spännande!
Är denna gruppen aktiv? ;)
Hejsan! Jag tänkte starta upp en liknande tråd för Göteborgsgravida kvinnor och såg denna ! vad kul ! Så härligt nu när man känner små gruffar i magen, lite mer liv nu än tidigare. Jag är gärna med på att ses och hoppas att man kan ordna träffar tillammans under mammaledigheten. Vore kul att ses med andra mammor under ledigheten då jag inte känner några andra som är gravida samtidigt. Hoppas det inte gör något att jag är beräknad redan i slutet på Maj.
!
Jag är på. Första barnet Bf 17 juli
Hejsan! Jag tänkte starta upp en liknande tråd för Göteborgsgravida kvinnor och såg denna ! vad kul ! Så härligt nu när man känner små gruffar i magen, lite mer liv nu än tidigare. Jag är gärna med på att ses och hoppas att man kan ordna träffar tillammans under mammaledigheten. Vore kul att ses med andra mammor under ledigheten då jag inte känner några andra som är gravida samtidigt. Hoppas det inte gör något att jag är beräknad redan i slutet på Maj.
!