• Saranor

Sommarbebis Göteborg ????

Hejsan! Jag tänkte starta upp en liknande tråd för Göteborgsgravida kvinnor och såg denna ! vad kul ! Så härligt nu när man känner små gruffar i magen, Glad lite mer liv nu än tidigare. Jag är gärna med på att ses och hoppas att man kan ordna träffar tillammans under mammaledigheten. Vore  kul att ses med andra mammor under ledigheten då jag inte känner några andra som är gravida samtidigt. Hoppas det inte gör något att jag är beräknad redan i slutet på Maj. {#emotions_dlg.flower}  ! 

• Saranor
    Moorii skrev 2015-12-28 05:48:21 följande:

Jag hakar också på! :)

Första barnet och har bf runt 15 /7. Har sett pyret på ultraljud med bultande hjärta i vecka nio och om två veckor är det dags för ultraljud igen, i samband med kub. Så nervös att något ska vara fel!

Det kommer nog att gå bra! Glad
  • Saranor
    johannagrip skrev 2016-01-08 18:35:03 följande:
    Vad kul!! Jag vill jättegärna ha kontakt med fler som ska ha barn i vår/sommar och bor i Gbg. Känner nästan ingen som har barn heller :)

Är ni intresserade av att starta en "hemlig" mammagrupp på Facebook? :)
    Ja, varför inte? Jag har aldrig startat en grupp på fb tidigare, jag kan kolla på det, eller någon annan som vet hur man gör? Glad 
  • Saranor
    Liten2016 skrev 2016-01-09 21:51:58 följande:
    OBS!!! Jag har skapat en grupp på facebook, eftersom Tretrapporupp inte kunde bjuda in mig till hennes. Så vi kom överens om att jag skulle försöka istället.

Alla som vill vara med kan skicka meddelande till mig, gärna med antingen mejladressen som ni har på facebook eller ert namn plus någon info om profilbilden, så att jag inte bjuder in fel  tex "anna johansson".
    Hej! Jag har mejladress norbergsara81@hotmail.com, namn Sara Norberg, bild av ett höstlöv som profilbild. Glad 
  • Saranor

Ops, jag har nu skickat ett vanligt mejl till ditt användarnamn istället. 

• Saranor

Kan inte se just nu att jag har fått någon invite till mammagruppen men kan titta om ett tag igen då

Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????