Sommarbebis Göteborg ????
Hej! Tänkte starta en tråd för oss i Göteborg med omnejd som ska ha barn i sommar.
Själv heter jag Carin och har två barn sen innan och har bf 2/8!
Hade varit kul med lite träffar längre fram!
Hej! Tänkte starta en tråd för oss i Göteborg med omnejd som ska ha barn i sommar.
Själv heter jag Carin och har två barn sen innan och har bf 2/8!
Hade varit kul med lite träffar längre fram!
Har försökt göra en grupp på fb men det verkar som om lammstek bjuda in "gäster" redan från början?? Ngn annan som är haj på det där med fb-grupper?
Nu har jag skapat en hemlig grupp på fb. Gå in och sök på "Sommarbebis 2016" så lägger jag till er. Fast min fråga är om man kan söka på en hemlig grupp? Annars får ni väl skriva vad ni heter här och så får jag lägga till er?!
Nu har jag skapat en hemlig grupp på fb. Gå in och sök på "Sommarbebis 2016" så lägger jag till er. Fast min fråga är om man kan söka på en hemlig grupp? Annars får ni väl skriva vad ni heter här och så får jag lägga till er?!
Ops, jag har nu skickat ett vanligt mejl till ditt användarnamn istället.
Kan inte se just nu att jag har fått någon invite till mammagruppen men kan titta om ett tag igen då