• Paulas mamma

Sommarbebis Göteborg ????

Hej! Tänkte starta en tråd för oss i Göteborg med omnejd som ska ha barn i sommar.

Själv heter jag Carin och har två barn sen innan och har bf 2/8!

Hade varit kul med lite träffar längre fram!

• Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????
  • Liten2016
    Tretrapporupp skrev 2016-01-09 15:31:51 följande:

Har försökt göra en grupp på fb men det verkar som om lammstek bjuda in "gäster" redan från början?? Ngn annan som är haj på det där med fb-grupper?

Du kanske kan bjuda in blivande pappan, så har du ju en person, som dessutom vet om att du är gravid. Därefter kan du försöka lägga till någon av oss andra, eller dela en länk (vet ej hur det funkar med superhemliga grupper) När någon annan gått med i gruppen kan du ju bara ta bort pappan.
  • Tretrapporupp

Nu har jag skapat en hemlig grupp på fb. Gå in och sök på "Sommarbebis 2016" så lägger jag till er. Fast min fråga är om man kan söka på en hemlig grupp? Annars får ni väl skriva vad ni heter här och så får jag lägga till er?!

• Liten2016
    Tretrapporupp skrev 2016-01-09 19:35:36 följande:

Nu har jag skapat en hemlig grupp på fb. Gå in och sök på "Sommarbebis 2016" så lägger jag till er. Fast min fråga är om man kan söka på en hemlig grupp? Annars får ni väl skriva vad ni heter här och så får jag lägga till er?!

Eftersom du har gjort precis rätt så kan man inte söka upp gruppen. Det är precis så det ska vara. Annars kan ju andra se vilka som är medlemmar, det vill vi ju inte! Jag skickar nog hellre ett privat meddelande, annars kan ju alla som läser alla trådar se vem jag är, då är ju mitt nick inte längre så anonymt som jag vill att det ska vara.
  • johannagrip
    Tretrapporupp skrev 2016-01-09 19:35:36 följande:

Jag skickar ett meddelande till dig nästa gång jag är inne på datorn, det verkar inte funka på mobilen?
  • Liten2016
    johannagrip skrev 2016-01-09 20:08:16 följande:
    Jag skickar ett meddelande till dig nästa gång jag är inne på datorn, det verkar inte funka på mobilen?
    OBS!!! Jag har skapat en grupp på facebook, eftersom Tretrapporupp inte kunde bjuda in mig till hennes. Så vi kom överens om att jag skulle försöka istället.

Alla som vill vara med kan skicka meddelande till mig, gärna med antingen mejladressen som ni har på facebook eller ert namn plus någon info om profilbilden, så att jag inte bjuder in fel  tex "anna johansson".
  • Nillaa
    Liten2016 skrev 2016-01-09 21:51:58 följande:
    OBS!!! Jag har skapat en grupp på facebook, eftersom Tretrapporupp inte kunde bjuda in mig till hennes. Så vi kom överens om att jag skulle försöka istället.

Alla som vill vara med kan skicka meddelande till mig, gärna med antingen mejladressen som ni har på facebook eller ert namn plus någon info om profilbilden, så att jag inte bjuder in fel  tex "anna johansson".
    Toppen! :)
  • Saranor
    Liten2016 skrev 2016-01-09 21:51:58 följande:

Hej! Jag har mejladress norbergsara81@hotmail.com, namn Sara Norberg, bild av ett höstlöv som profilbild. Glad 
  • Saranor

Ops, jag har nu skickat ett vanligt mejl till ditt användarnamn istället. 

• Liten2016

Nillaa skrev 2016-01-09 23:10:57 följande:
    Toppen! :)

Saranor skrev 2016-01-09 23:23:15 följande:
    Hej! Jag har mejladress [email protected], namn Sara Norberg, bild av ett höstlöv som profilbild. Glad 

OBS!!!
    Det enda som verkar fungera med facebookgruppen är att jag får mejladresser.

Lyckades inte lägga till Nillaa eftersom vi inte har några gemensamma vänner på facebook. Tydligen har jag och Tretrapporupp en gemensam bekant, så därför kunde jag lägga till henne i gruppen.
    Jag hoppas att Saranor kom in till gruppen ok.
  • Saranor

Kan inte se just nu att jag har fått någon invite till mammagruppen men kan titta om ett tag igen då

Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????