• Paulas mamma

Sommarbebis Göteborg ????

Hej! Tänkte starta en tråd för oss i Göteborg med omnejd som ska ha barn i sommar.

Själv heter jag Carin och har två barn sen innan och har bf 2/8!

Hade varit kul med lite träffar längre fram!

• Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????
  • Tretrapporupp

Hej!

Jag väntar mitt tredje barn och har bf den 23/7. Mina två andra barn är födda 2005 och 2010. Vart i stan bor ni? Vi bor ut mot Långedrag.

• Saranor
    Moorii skrev 2015-12-28 05:48:21 följande:

Jag hakar också på! :)

Första barnet och har bf runt 15 /7. Har sett pyret på ultraljud med bultande hjärta i vecka nio och om två veckor är det dags för ultraljud igen, i samband med kub. Så nervös att något ska vara fel!

Det kommer nog att gå bra! Glad
  • Saranor
    johannagrip skrev 2016-01-08 18:35:03 följande:
    Vad kul!! Jag vill jättegärna ha kontakt med fler som ska ha barn i vår/sommar och bor i Gbg. Känner nästan ingen som har barn heller :)

Är ni intresserade av att starta en "hemlig" mammagrupp på Facebook? :)
    Ja, varför inte? Jag har aldrig startat en grupp på fb tidigare, jag kan kolla på det, eller någon annan som vet hur man gör? Glad 
  • Nillaa

Jag är gärna med. :)
    33, första barnet med beräknad entré 4/6. Bor centralt.

• MissJ82

Jag är gärna med i en grupp på Facebook. 33 år första barnet Kallebäck.

• Maariia

Jag är gärna med både här eller på Facebook! Har bf 12 augusti, väntar andra barnet! Är 29 år och bor i Sisjön ??

• Liten2016

Jag går nog också gärna med i en facebook grupp. Jag är 31 år och väntar första barnet 20e juni. Bor i Guldheden.

• Tretrapporupp

Har försökt göra en grupp på fb men det verkar som om lammstek bjuda in "gäster" redan från början?? Ngn annan som är haj på det där med fb-grupper?

• Tretrapporupp

Oj vilket hysteriskt knäpp felstavning det blev.. Det ska naturligtvis inte stå "lammstek" utan "man måste"..

Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????