Inlägg från: Mammatillenliten |Visa alla inlägg
  • Mammatillenliten

Symtom

Milosa skrev 2016-01-11 11:32:31 följande:

Häftigt att du kunde känna att du var gravid så! Lite den känslan man går och hoppas på ju :D Hoppas illamåendet snart avtar för dig, så att du kan jobba som vanligt igen!

Här är mensen en dag försenad, jag brukar alltid känna en molande värk några dagar innan den är på väg. Men har ännu inte känt någon förvarning.. *Håller tummarna*

Samma här. Brukar få molvärk innan mens men är på dag 28 och har inte kännt någon molvärk än. Tog ett test igår på BIM -4/5 men det var svårt att tyda. Ser något men tror det är en skugga bara. Har du inte testat än så borde du ju göra det :))

• Mammatillenliten

Jag ser mer på ditt än vad jag gör på mitt. Så vi får se :) men har ju hoppet uppe i alla fall!

[quote=76217005][quote-nick]Josefineq skrev 2016-01-11 16:13:55 följande:[/quote-nick][/quote]

• Mammatillenliten

Två dagar efter BIM visar nog testet även på kvällen! Ta en promenad nu så slipper du tänka. Här blev det rosa/ljusbrunt på pappret nu på eftermiddagen så inväntar bara mensen nu. Lycka till!

Milosa skrev 2016-01-12 17:01:14 följande:

Dag 2 utan mens idag, den brukar alltid vara väldigt punktlig annars..Men samtidigt vågar jag inte hoppas på för mycket. Kanske skulle ta en promenad till apoteket och köpa några test ändå. Jag har redan börjat skena i tankarna om hur jag vill berätta för min sambo, eftersom vi väntat så länge, men det känns som lite väl farliga tankar innan man vet.. BLÄ vad jag hatar att inte ha kontroll, nä nu går jag och köper test. Klarar man vänta tills imorgon med att testa tro?

Svar på tråden Symtom