Tråkigt att det tar tid för er, jag vet hur det känns :(
Jag skulle tippa på att du känner av Progesteron. Progesteron utsöndras efter ÄL av äggstockarna, som ser till att nivån av hormonet ligger högt från ÄL fram till mens då nivån sjunker igen. Vanliga symptom av Progesteron är molvärk, ömma bröst, illamående, ändrad aptit, humörsvängningar m.m.
Man kan inte hålla isär ÄL-symptom med tidiga gravsymptom då de allihop beror på samma hormon - Progesteron. Är man gravid är skillnaden att halten progesteron inte sjunker när mensen ska komma, utan fortsätter att ligga högt. Det är alltså samma hormon med samma symptom.
Så tyvärr är det omöjligt att svara på. Symptom som beror på graviditet dyker upp när halten hCG är tillräckligt hög för att kroppen ska känna av den, och det dröjer till efter att man plussat. hCG börjar inte produceras alls förrän efter att ägget fäst, vilket är 6-11 dygn efter ÄL (ca 24 timmar innan det befruktas + 5-10 dygn att bli blastocyst och fästa). Först när ägget fäst börjar cellerna som bildar moderkakan att producera hCG, innan dess har man i stort sett inget hCG.
Jag håller verkligen tummarna för att det blir ett fint plus om någon vecka :) Stort lycka till!!