Symtom
Jag har också bim den 9/12. Har haft stickningar i äggstockarna, molvärk och ömma bröstvårtor. Hoppas att vi båda plussar. När ska du testa??
Jag har också bim den 9/12. Har haft stickningar i äggstockarna, molvärk och ömma bröstvårtor. Hoppas att vi båda plussar. När ska du testa??
Samma här.. Jag testade nu när jag kom hem! Också negativt. Gjorde i och försig alla fel man kan göra. Testade kl 16 och för tidigt så vi får hoppas att vi båda gjorde för tidigt helt enkelt :)
Såååå jobbigt att vänta bara!!
Exakt samma symptom. Idag badade jag och mannen bubbelpool och när jag skulle resa mig från poolen så högg det till som bara den i tjejmagen. Var tvungen att sätta mig igen. Säkert ingenting men det var ändå en känsla jag aldrig känt tidigare! Milosa och jess8212 håller tummarna för er! Uppdatera mig om hur det går :)
Kan få mensen när som helst. Jag vågar inte testa. Jag testar i helgen och ser om jag får ett pluss! Orkar inte bli besviken!
Det är det jag är orolig för :( tråkigt!! Det kan väl vara så att mensen skjuts upp bara för man är stressad och tänker på det hela tiden! Testa i helgen igen!
Verkligen lycka till!!
Nejdå, det är en ganska otrevlig myt bara. Man kan inte påverka kroppen på det sättet genom att "Vilja för mycket" eller "spänna sig" så mensen blir sen. Tanken har stor kraft, men tack och lov inte så stor kraft ;)
Oj, svårt! Om det inte blir mer än så kan du fortfarande vara gravid. Man kan få en liten blödning trots att man är gravid! Har du testat dig?
Jag plussade den 12 december!!!! :):)
Hoppas det tar sig för dig denna gång!!
Håller tummarna!
Hur har det gått för er alla?
Jag ska ha ÄL nu i dagarna så då kör vi denna månad oxå då!!
Lycka till!! :)
Men oj vad kul :) Stort grattis!! Jag ska trsta om 2 v *håller tummarna*
Jag kände exakt 10 dagar innan mens det du beskriver och jag visste då att jag var gravid för att jag aldrig känt så innan. Varför jag vet detta så exakt nu är för att jag har allt uppskrivet i en app. 4 dagar efter befruktning och positivt ägglossningstest började jag känna av det! Det högg och stack i äggstockarna och hade konstant molande värk samt flytningar.
Igår var jag på inskrivningssamtal hos BM. Kändes roligt och mer verkligt då. Däremot har jag mått fruktansvärt dåligt sedan julafton. Några av de värsta veckorna i mitt liv! Mår konstant illa och spyr om jag rör mig för snabbt. Orkar ingenting, är konstant trött och sover/vilar bort hela dagarna :( det är som en enda långdragen influensa. Förstår inte hur jag ska orka eller kunna jobba nästa vecka! Jag är lärare och har som tur är varit ledig hela julen nu. De hade förstått på jobbet direkt annars! Hoppas det hinner gå över tills på onsdag då lovet är slut..
Uppdatera mig hur det går för er! Lycka till :)
Tack :)
Får man fråga hur du kände mellan ÄL och bim? Hade du flytningar?
För jag är en vecka efter ÄL och har nu tjocka vita flytningar samt molande från och till!
Jag tror jag har bim nu på söndag, den 10e. Har försökt undvika allt vad barnplanering innebär, det tog hårt på hoppet sist gång. Försöker tänka "Händer det så händer det". Hade nog trott att det skulle vara lätt för mig, är ung och har väldigt exakt mens, men tji fick jag! Varför känner man en sån skuld för?? Det är ju inget man kunnat påverka ändå, om det nu är nått fel.. ändå är det inte så lätt att tänka så när mensen väl kommer och man står där ännu en gång. Tur man har en underbar sambo som stöttar. Vi är mitt uppe i renovering så det är lätt att tänka på annat iallafall! Lycka till i väntan på plus och med graviditet för er andra, jag följer er gärna! :)
Så såg mitt första gravtest. Sedan tog jag ett nytt 3 dagar senare och då visade det ett starkt plus! Lycka till tjejer
Nej nu blev det fel bild. Testet som blev med i inlägget är inte mitt!
Så såg mitt första gravtest. Sedan tog jag ett nytt 3 dagar senare och då visade det ett starkt plus! Lycka till tjejer
Hoppas det tar sig för er snart tjejer!jag kunde se på mitt gravtest 5 dagar innan mens men då var det väldigt svagt. 3 dagar innan var det ett starkt pluss!
Lycka till!!
Hej! Vad jag vet så kan man alltid få ett falskt negativt, så chansen finns att du ändå är gravid! Jag var flera dagar sen förra månaden, och det kom bara pyttelite blod.. så kanske är det så ibland annars, jag vet inte riktigt? Hoppas iallafall att du får ett plus nästa test!!
Här har det inte tagit sig ännu, men vi fortsätter kämpa på ändå! Jag har försökt lägga över fokus på träningen i väntan på ägglossning, för att få tiden att gå lite fortare. Men det är ju som att försöka ignorera en stor blinkande neonskylt ungefär..
Hur går det för er tjejer? Inte hört från er på länge!
Hoppas allt är bra!
Men Gud vad roligt!!!! Häftigt att jag skrev och frågade precis. Kände det på mig att något hänt!!
Jag mår bra. Jag är i v18 men oroar mig för allt som vanligt. Himla långt till rul! Det är om 2 veckor..
Hej!
Det går bra :) Plussade igår ???????? Hur mår du?
Men Gud vad roligt! Grattis igen :):)
Förstår.. Det är så overkligt!! Jag var riktigt bubblig och gasig i magen. Hade "ont" i tjejmagen hela tiden. Kändes som mensvärk ungefär. Jag grät och var arg hela tiden också minns jag! Hoppas allt går vägen för er nu! Har du några barn sedan innan?
Ja, det förstår jag verkligen! Vi har inte riktigt smällt det än för detta är så overkligt och chockartat! Vi kan inte riktigt glädjas åt det än med tanke på alla våra erfarenheter :( Men snart så! Håll tummarna att detta lilla liv stannar kvar där inne :) Blir i så fall i november hihi
Hur var din mage precis efter du plussade! Jag är så sjukt svullen, bubblig och gasig! Sen har jag småont hela tiden men det har väl redan börjat växa :(
Lycka till med din graviditet!