En käftsmäll till undergångsprofeterna
KillBill skrev 2022-07-25 13:01:30 följande:
Haha, Först upprepar du samma fråga till mig i ett flertal inlägg och när jag förklarar att jag gett dig svaret i flera inlägg så brusar du upp och förklarar att du visst har förstått Det är du som är naiv om du tror att kriminella inte skulle utnyttja möjligheten att oftare bära vapen på allmän plats om det blev lagligt.
Du har ju hårdnackat vägra att svara på den.
Du har aldrig gett mig svaret på frågan alls.
Det du har däremot gjort är att svamla om att pepparspray skulle bli lagligt så skulle det bli populärt bland de kriminella.
Jag har aldrig och kommer aldrig att fråga "Kommer pepparspray att bli populärt bland de kriminella om den blir lagligt?"
(Dubbelkollar) Nepp har inte ställt den frågan, men dina svar är baserat på just den frågan.
Så skall jag tacka dig för att du svarade på en fråga jag aldrig ställde?
Jag har aldrig skrivit ett enda ord, eller en enda bokstav faktiskt, att kriminelle inte skulle kunna utnyttja laglighet att bär a pepparspray i fickan om de ville det.
Är det en nästa falskt påstående du skall komma med? Som jag aldrig skrivit ett ljud om inte ens en enda bokstav om?
Jag har bara skrivit att kriminella egentligen inte bryr sig om något är lagligt eller inte.