• Anonym (Andreas Andersson)

Slicka f**a efter orgasm?

Hos hur många par slickar killen tjejen efter han kommit i henne? Slicka henne till orgasm / slicka i sig satsen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka f**a efter orgasm?
  • Anonym (Överlag)
    Samtalshoran skrev 2015-12-13 14:16:31 följande:

Så du tycker överlag att din kuk är rätt sunkig, stumpen?

Vad jag själv tycker om min egna kuk är totalt oviktigt i denna tråd.
  • Samtalshoran
    Anonym (Överlag) skrev 2015-12-13 14:46:16 följande:

Vad jag själv tycker om min egna kuk är totalt oviktigt i denna tråd.

Du menar lika oviktigt som hur många andra som kommit i fittan tidigare i livet? För frågan var ju om man skickar efter att man själv har kommit i fittan.

Intressant röstning. Kvinnor menar i stor grad att deras killar inte slickar. Männen säger å andra sidan att de slickar mera. Går det dra några växlar på detta?

• Anonym (Man 42)

Jag älskar att slicka min fru efter jag kommit i henne. Fast jag vill gärna vänta några minuter efter jag kommit så jag hinner bli kåt igen. Men vill hon tidigare så ställer jag alltid upp.

Jag har heller Inga problem att kyssa henne med munnen full av sperma eller slicka hennes bröst rena efter jag sprutat ner henne... Tungan ute

• Trumslagaren

Har inga problem med att slicka frun efter att jag kommit i henne. Tvärtom tycker jag det är härligt. Smaken är lite annorlunda bara men härligt kladdigt. Vilket vi båda gillar. Kysser henne gärna på munnen efter hon har tagit emot min sats också. Ser inget konstigt i det.

Trumslagaren skrev 2018-02-23 21:02:51 följande:

Har inga problem med att slicka frun efter att jag kommit i henne. Tvärtom tycker jag det är härligt. Smaken är lite annorlunda bara men härligt kladdigt. Vilket vi båda gillar. Kysser henne gärna på munnen efter hon har tagit emot min sats också. Ser inget konstigt i det.

Härligt!
  • 66Joy
    är skönt skrev 2015-12-12 19:30:33 följande:

Det är inget fel att lapa i sig sin egen sats eller:)

Eller för den delen nån annans!
  • Kabanoss

Nej det gör jag inte. Hon skulle nog inte bry sig om jag slickar med eller utan sperma i henne.

Är det extra tändande för er tjejer?

• 66Joy
    Kabanoss skrev 2019-08-21 17:11:36 följande:

Nej det gör jag inte. Hon skulle nog inte bry sig om jag slickar med eller utan sperma i henne.

Är det extra tändande för er tjejer?

Tydligen extra tändande då man gör det då annan man nyss fyllt henne.
  • Anonym (N)

Slicka upp sin egen sats skulle för mig kännas såväl kontraproduktivt som rätt avtändande. Sprutar jag i fittan så är det där såväl hon som jag vill att den ska hamna.

Anonym (N) skrev 2019-08-21 17:43:28 följande:

Slicka upp sin egen sats skulle för mig kännas såväl kontraproduktivt som rätt avtändande. Sprutar jag i fittan så är det där såväl hon som jag vill att den ska hamna.

Håller ni på att skaffa barn, i så fall är det väl kontraproduktivt att slicka upp sperman men annars en god gärning tänker jag.
  • Nipus81

Hade gärna slickat men det är precis som att när orgasmen kommer så tänker hjärnan annorlunda. Även om jag strax innan tänker att det ska jag göra så blir det mycket svårare efter orgasmen. 

Hade önskat min sambo hjälpte mig på traven lite och liksom påminner/tvingar mig göra det. 

Jag tycker nog inte det är konstigare än att hon suger av mig och tar satsen i munnen och kan man slippa våta fläcken i sängen är det väl ytterligare en vinst. 

• Anonym (Roger)

Har hon inte fått orgasm så klart jag slickar henne.

Svar på tråden Slicka f**a efter orgasm?