• Anonym (Andreas Andersson)

Slicka f**a efter orgasm?

Hos hur många par slickar killen tjejen efter han kommit i henne? Slicka henne till orgasm / slicka i sig satsen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka f**a efter orgasm?
  • Rakad Apa

Inte en chans att jag skulle slicka en tjej efter att jag har kommit i henne. Sperma är äckligt.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Smastor
    Rakad Apa skrev 2015-12-12 00:21:19 följande:

Inte en chans att jag skulle slicka en tjej efter att jag har kommit i henne. Sperma är äckligt.

Haha hur vet du de då? ;)
  • Smastor

Stökar du ner får du städa upp för allas trevnad!

• Anonym (mad)

nä fy fan va äckligt. illa nog att slicka innan!

• är skönt

Jag slickar min tjej till orgas efter jag har sprutat i henne:)

Lack o läder sex
  • Samtalshoran
    Rakad Apa skrev 2015-12-12 00:21:19 följande:

Om du tycker sperma är så äckligt så kanske du inte ska gegga den på andra människor heller? Kom i en handduk så är det lätt att städa undan sen.
  • CatMan
    Samtalshoran skrev 2015-12-12 18:27:38 följande:
    Om du tycker sperma är så äckligt så kanske du inte ska gegga den på andra människor heller? Kom i en handduk så är det lätt att städa undan sen.
    OT

Jag vill bara tala om att jag gillar dina inlägg i trådarna.
  • Rakad Apa
    Smastor skrev 2015-12-12 00:25:48 följande:

Haha hur vet du de då? ;)

För att det är slemmigt och ser snorigt ut. Ett ex ville att jag skulle smaka på min egen sperma, totalvägrade.
  • Rakad Apa
    Samtalshoran skrev 2015-12-12 18:27:38 följande:

Bara för att jag inte gillar sperma så betyder det väl inte att den jag har sex med inte gillar det, eller hur? Har aldrig haft nåt krav på den jag har sex med ska ta satsen i munnen eller svälja den.
  • Samtalshoran
    Rakad Apa skrev 2015-12-12 18:38:56 följande:

Bara för att jag inte gillar sperma så betyder det väl inte att den jag har sex med inte gillar det, eller hur? Har aldrig haft nåt krav på den jag har sex med ska ta satsen i munnen eller svälja den.

Sant :) men testa smaka vettja, man vet ju inte vad man gillar förrän man provat.
Svar på tråden Slicka f**a efter orgasm?