• .M.

Gravida i Mölndal/Mölnlycke/Göteborg?

Hej!

Finns det fler runt omkring Mölndal/Mölnlycke/Göteborg som är gravida och som kanske vill träffas framöver under föräldraledigheten? ????

Själv är jag snart 30 och får barn nu i april.

• Svar på tråden Gravida i Mölndal/Mölnlycke/Göteborg?
  • .M.

Alla frågetecken skulle vara en smiley, måste blivit nått fel :)

• Jessa81

Jag bor i Mölnlycke, 34 år - gravid med andra barnet, bf 8 mars. Har en son som är 20 månader.

• .M.

Vad roligt, då är ni beräknade nästan samtidigt :)!

Detta blir mitt tredje barn, mina andra två är 3 och 5 år gamla. Det är alltid kul dock att träffa andra som är föräldralediga samtidigt.

Då är ni längre gånget än mig, har ni tagit reda på kön? Vi ska kolla nu i januari

• MimmiGbg

Hej!

31 år, gravid med första barnet och BF 4 maj. Bor i centrala Göteborg och tycker det vore jättekul att träffa andra förstföderskor!

• Semlan1988

Jag är redan "mammaledig". Arbetar inom vården och kunde inte jobba längre då det förekommer hot och våld på min arbetsplats. Har blivit slagen i magen 2 gånger. Är det någon som har tråkigt på dagarna så träffas jag gärna på en fika eller promenad och pratar graviditet också innan BF :)

Vi har kollat kön, vi väntar en flicka :)

• .M.

Hej MimmiGbg! Kul med en till! Jag väntar inte första barnet men kan vara trevligt att prata med andra som är beräknade ungefär samtidigt. Det är ju extra spännande med första barnet såklart :)

Förstår att det inte går att arbeta under sådana förhållanden som gravid Semlan! Jag är sjukskriven på halvtid för foglossning och besvär med höften. Roligt att veta kön, jag är också för nyfiken för att inte ta reda på det

• Beckali

Spännande tråd. Jag väntar första barnet i mitten på februari. Jag är 29 år och från Mölnlycke men bor nummer i Göteborg.

• MissJ82

Väntar mitt första i juni. Jag träffas gärna innan och tar en fika men även sen när bebis kommit. Är 33 år och jobbar inom vården.

• MissJ82

Väntar mitt första i juni. Jag träffas gärna innan och tar en fika men även sen när bebis kommit. Är 33 år och jobbar inom vården.

Svar på tråden Gravida i Mölndal/Mölnlycke/Göteborg?