• .M.

Gravida i Mölndal/Mölnlycke/Göteborg?

Hej!

Finns det fler runt omkring Mölndal/Mölnlycke/Göteborg som är gravida och som kanske vill träffas framöver under föräldraledigheten? ????

Själv är jag snart 30 och får barn nu i april.

• Svar på tråden Gravida i Mölndal/Mölnlycke/Göteborg?
  • Beckali
    Semlan1988 skrev 2015-12-17 19:38:56 följande:

Om någon vill styra upp en träff så är jag på :)

Just nu är det mycket att styra upp inför jul och så men efter nyåret kanske man kan dra ihop något för de som är intresserade.
  • .M.

Fler nya, vad roligt!

Tycker det hade varit roligt med en träff, kanske kan ta en efter nyår? Antar att de flesta har en del att stå i inför jul och nyår? :) Hade januari funkat så kan vi ju styra upp en träff i början där.

Beckali: Är du 86:a? Jag är det, 29 år. Är uppväxt i Mölnlycke jag också men bor i Mölndal nu.

• Beckali
    .M. skrev 2015-12-17 22:11:00 följande:

Beckali: Är du 86:a? Jag är det, 29 år. Är uppväxt i Mölnlycke jag också men bor i Mölndal nu.

Ja .M., jag är 86a. :) Ekdala eller Djupedal för din del? Nu blev jag nyfiken. Kan skicka dig nåt PM så fort jag fattat hur det här forumet fungerar...

Träff i januari låter bra. Är sån trist och fattig månad i övrigt. Gärna i slutet dock.
  • .M.

Haha ja slutet av januari funkar med, då kanske ekonomin har repat sig något. Sista veckan januari då? Det är löneveckan.

Har alla varit på RUL eller någon som har det kvar? Förra veckan var jag på första "riktiga" besöket hos bm efter RUL och fick höra hjärtljud också, jätteroligt!

Jag skickade meddelande Beckali!

• MimmiGbg

Jag träffar gärna också andra väntande föderskor i slutet på januari. Bara vi kan försöka spika ett datum här efter nyår så att jag inte bokar in något annat.

Kul initiativ!

• Moorii

Hej!

Jag är 33 år och väntar första barnet, men jag har inte passerat vecka 12 eller gjort kub, så vill inte ropa hej ännu..även om jag såg ett pyre med tickande hjärta för snart två veckor sen. Går in i vecka 11 imorgon! Bf är i mitten på juli. Om allt ser bra ut kan jag också tänka mig att träffas :) jag är nog den som gått kortast tid då?

Svar på tråden Gravida i Mölndal/Mölnlycke/Göteborg?