Gravida i Mölndal/Mölnlycke/Göteborg?
Hej!
Finns det fler runt omkring Mölndal/Mölnlycke/Göteborg som är gravida och som kanske vill träffas framöver under föräldraledigheten? ????
Själv är jag snart 30 och får barn nu i april.
Hej!
Finns det fler runt omkring Mölndal/Mölnlycke/Göteborg som är gravida och som kanske vill träffas framöver under föräldraledigheten? ????
Själv är jag snart 30 och får barn nu i april.
Jag kommer också på söndag!
Hej! Jag har fått förhinder på söndag och kan inte komma till fikan tyvärr. Satsar på nästa gång ????.
Smileyn blev visst en massa (??) "Satsar på nästa gång :) " skulle det stå :)
Då räknar jag till 6 personer på söndag så då borde vi få plats i nåt hörn. Men jag kan ringa imorgon och höra.
Okej! Jag ska försöka komma dit, vore trevligt att träffa lite nytt folk!
Jag har problem med att ta mig till och från dagis för att lämna min stora och det är 150m. Foglossningar från h*lvetet. Tack och lov fick jag tag på ett bra bälte innan de blev så illa att jag inte kunde göra någonting, så nu tar jag mig framåt i alla fall, men jag ska nog vänta ett tag med backen
Jag har en kompis som är ledig samtidigt som mig men hon bor i Frölunda så det är lite långt för att vi ska kunna träffas ofta. Om du börjar känna dig isolerad så är det bara att slänga upp en inbjudan till fikaträff här, det är alltid någon annan som sitter och tänker exakt samma sak!
Vi är inte helt överens om hur vi ska göra med ledigheten. Jag studerar så jag måste välja mellan auguist och januari
I natt föddes vår lilla prinsessa, så tyvärr kommer jag inte imorgon, men jag hoppas att ni får det trevligt och hänger gärna på framtida träffar ????
(??? skulle vara :) )
I natt föddes vår lilla prinsessa, så tyvärr kommer jag inte imorgon, men jag hoppas att ni får det trevligt och hänger gärna på framtida träffar ????
Stort GRATTIS!!! Har allt gått bra?
Tyvärr ligger jag sjuk så det blir nog svårt att dyka upp imorgon :(...