• Anonym (Newbie)

Killar hur va sexet med den mest storbröstade du varit med?

Ja hur var sexet med den mest storbröstade tjej du varit med?

Tjejen med störst bröst av de jag varit med hade 75J. Helt ljuvliga bröst, väldigt upphetsande att leka med dom! Helt klart en extra dimension till sexet för mig!

(Jämför detta med trådar om sex med storkukade killar)

• Svar på tråden Killar hur va sexet med den mest storbröstade du varit med?
  • Anonym (Lothar)

Det var extremt upphetsande när hon tog av sig bh;n och stora delar av sexet. Det var dock inte bästa eller näst bästa sexet.

• Anonym (Hmm)

Inte så fixerad - de största var fulla med blåmärken dagen efter. Och hon var i ett förhållande ..
    Näst var det en tjej som hade rent underbara bröst. Tunga och med lite häng de också MEN . hon hade varken vårtor eller vårtgårdar.
    Min tjej nu har B/C kupa och väldigt pigga knoppar. De är helt underbara! Och bäst av allt - jag får leka, smeka och smaka på dem.

• Åttionian

Faktiskt helt underbart, om det beror på hennes stora bröst låter jag dock vara osagt.

• Anonym (Lothar)

Vad som sen anses storbröstat det skiljer nog mycket från person till person. Undrar lite vad övriga i tråden tycker?

95H tyckte jag var stora bröst.

• Aikido

Några brutna revben och utslagna tänder. Svår PTSD men är på bättringsvägen. Fysiskt återställd till sommaren. Mentalt - aldrig.

• Anonym (Silikonälskaren)

Ska det var riktigt stora bröst så ska det ju vara silikonbröst annars blir det ju bara stora hängpåsar.

Har dock tyvärr aldrig varit med en kvinna med riktigt stora silikonbröst 1000 cc eller mer. :(

• Smecker

Hela havet stormar.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • j a d e
    Anonym (Lothar) skrev 2015-12-19 07:21:19 följande:

Vad som sen anses storbröstat det skiljer nog mycket från person till person. Undrar lite vad övriga i tråden tycker?

95H tyckte jag var stora bröst.

Vad intressant. Tror att uppskattningsvis en (1) person har frågat mig om storleken, jag vet knappt själv. Är det här något du brukar samtala med damerna om alltså?
Svar på tråden Killar hur va sexet med den mest storbröstade du varit med?