• Anonym (Newbie)

Killar hur va sexet med den mest storbröstade du varit med?

Ja hur var sexet med den mest storbröstade tjej du varit med?

Tjejen med störst bröst av de jag varit med hade 75J. Helt ljuvliga bröst, väldigt upphetsande att leka med dom! Helt klart en extra dimension till sexet för mig!

(Jämför detta med trådar om sex med storkukade killar)

• Svar på tråden Killar hur va sexet med den mest storbröstade du varit med?
  • Anonym (Björksaft)
    Anonym (Newbie) skrev 2015-12-18 20:30:48 följande:

Tjejen med störst bröst av de jag varit med hade 75J. Helt ljuvliga bröst, väldigt upphetsande att leka med dom! Helt klart en extra dimension till sexet för mig!

Hade sex med en kvinna vars lika jag aldrig sett tidigare
    Extrema bröst
    Hur var då sexet?   Bland det sämsta sexet jag haft
    man kunde inte ha vilka ställningar som helst
    och det gick inte att ligga uppepå
    Och skulle man smeka hela brösten
    då skulle sexet tagit hela semestern.........

Nej tacka vet jag små och känsliga bröst
    och så mycket vackrare
  • Times

Jag har aldrig varit med en kvinna med riktigt stora bröst. En tjej hade 70D men det är väl inte riktigt stort? Dålig koll. Väldigt fina var dom i alla fall. Det var hela hon.

• Gustenn

Jag gillar generellt små och fasta bröst men hamnade i säng med en brud med Riktigt stora tuttar. Att ta av henne BHn var en fröjd kan jag säga. Stora runda, inte så hängiga och med rejält stora vårtor. Riktigt bra tuttar!

Men sexet.... det var inge vidare. Hon sög inte så bra, trots instruktioner. Hon hade inte speciellt skön fitta heller. Så låg hon mest bara där och trodde det skulle räcka med det. Typ som att hon trodde att hennes sjukt snygga tuttar skulle göra allt jobb.

Den enda som var härligt var att spruta henne över brösten.

Men det var inte värt det. Kände mig typ lurad efterät. Förväntade mig något riktigt bra, men tvärt om...

Stora tuttar är najs att titta på och leka med.

Men ska det knullas vill jag ha en smäcker brud med mindre, fasta tuttar och som Kan Knulla!

• Times
    Gustenn skrev 2015-12-21 15:50:06 följande:

Jag gillar generellt små och fasta bröst men hamnade i säng med en brud med Riktigt stora tuttar. Att ta av henne BHn var en fröjd kan jag säga. Stora runda, inte så hängiga och med rejält stora vårtor. Riktigt bra tuttar!

Men sexet.... det var inge vidare. Hon sög inte så bra, trots instruktioner. Hon hade inte speciellt skön fitta heller. Så låg hon mest bara där och trodde det skulle räcka med det. Typ som att hon trodde att hennes sjukt snygga tuttar skulle göra allt jobb.

Den enda som var härligt var att spruta henne över brösten.

Men det var inte värt det. Kände mig typ lurad efterät. Förväntade mig något riktigt bra, men tvärt om...

Stora tuttar är najs att titta på och leka med.

Men ska det knullas vill jag ha en smäcker brud med mindre, fasta tuttar och som Kan Knulla!

Fast...menar du på allvar att du tror att alla med små bröst per automatik är bättre på att knulla än alla tjejer som äger ett par meloner?? låter ju galet. Det har ju med individen att göra inte brösten. Det har förmodligen också med er båda två att göra. En person gör inte ett bra eller dåligt knull. Det var ni två tillsammans som misslyckades.
  • Gustenn

Haha du kan väl få tro att det är bådas fel när en varken kan suga, knulla eller kommunicera.

Har polare som har samma erfarenheter och tendensen här i tråden verkar ju vara den samma.

• Anonym (ons)
    Times skrev 2015-12-21 16:00:18 följande:

Fast...menar du på allvar att du tror att alla med små bröst per automatik är bättre på att knulla än alla tjejer som äger ett par meloner??

Välutrustade män brukar tro att de blir automatiskt bra i sängen, så varför inte? ;)

^slicka, näe alltså, kuken är här och den står, roa dig nu som en duktig flicka så jag kan sova sen^ behöver jag säga att jag ställde mig upp och gick? :p
  • Times
    Gustenn skrev 2015-12-21 16:06:19 följande:

Haha du kan väl få tro att det är bådas fel när en varken kan suga, knulla eller kommunicera.

Har polare som har samma erfarenheter och tendensen här i tråden verkar ju vara den samma.

Ok, nu övertalade du mig. Dina vänner + tråden här. Bra där.
  • Anonym (My)
    Anonym (ons) skrev 2015-12-21 16:18:13 följande:
    Välutrustade män brukar tro att de blir automatiskt bra i sängen, så varför inte? ;)

^slicka, näe alltså, kuken är här och den står, roa dig nu som en duktig flicka så jag kan sova sen^ behöver jag säga att jag ställde mig upp och gick? :p
    Vilket rikspucko.
    Bra att du gick, du var ju rätt överflödig, han hade ju sin kära kuk hos sig, det verkar ju vara allt han var intresserad av. 
    En del har verkligen ingen susning om hur man knullar. 
  • j a d e

Vad det dyker upp märkliga föreställningar i denna tråden då. Stora bröst är mindre känsliga, tuttknull är porrskadat, konstigt att få ut något av det som kvinna... osv.

Jag gillar iofs insikten varje gång det händer, att jag inte är riktigt lika pantad som en del andra.

• Asirna

Haha jag är en kvinna med stora meloner.
    Bara för jag har meloner så är inte mitt sex med partnern dåligt, utan vi ha otroligt bra sex :) Så har inget att göra med hur stora tuttar man har..

Vad tycker ni pojkar om en kvinna med stora meloner som i en 65G och en timglasformad kropp? ;)

• Smastor
    Asirna skrev 2015-12-23 04:27:28 följande:

Bara för jag har meloner så är inte mitt sex med partnern dåligt, utan vi ha otroligt bra sex :) Så har inget att göra med hur stora tuttar man har..

Vad tycker ni pojkar om en kvinna med stora meloner som i en 65G och en timglasformad kropp? ;)

Gränsen går ju när dom är ivägen.. Men då ställer det ju lite längre krav på pistolen bara hahaha
  • Anonym (Lothar)
    Asirna skrev 2015-12-23 04:27:28 följande:

Du är säkert väldigt vacker men...

65G är dock inte så stora bröst. Motsvarar 80C i kupan.
  • Anonym (Tänder)

Jag tänder för fullt på stora bröst. Jag hade en flickvän som var väldigt välutrustad i detta avseende. Vi hade inte sex men jag är övertygad om att det skulle ha varit helt fantastiskt. 

• Asirna
    Anonym (Lothar) skrev 2015-12-23 07:18:18 följande:
    Du är säkert väldigt vacker men...

65G är dock inte så stora bröst. Motsvarar 80C i kupan.
    Haha ja men i förhållande till min lilla kropp är det stora bröst.
    Är ju skillnad på 65 och 80 i omkrets ;) 

På en kvinna med 80 i omkrets så är ju brösten självklart inte stora alls. Men på en liten kropp i 65 i omkrets blir brösten stora.
    Du bör läsa lite mer om bh storlekar hur det funkar :)
  • Anonym (Björksaft)
    Anonym (Newbie) skrev 2015-12-18 20:30:48 följande:

Hus skall man kunna ha bra sex
    med en kvinna med stora bröst, ?
    När man tänder på mindre och känsliga bröst?
  • Asirna
    Anonym (Björksaft) skrev 2015-12-26 02:28:03 följande:
    Hus skall man kunna ha bra sex
    med en kvinna med stora bröst, ?
    När man tänder på mindre och känsliga bröst?
    Bara för man har stora bröst blir man inte mindre bra på sex, om man inte är dålig på sex bara som människa.
    Ärligt, jag o min partner har enormt bra sex o det är inget som förhindras av brösten..

Sedan, tänk om du träffar en kvinna med stora bröst, kommer du då inte älska hennes bröst ändå? :)
  • Anonym (Lothar)
    Asirna skrev 2015-12-26 02:10:17 följande:

Haha ja men i förhållande till min lilla kropp är det stora bröst.

Är ju skillnad på 65 och 80 i omkrets ;) 

På en kvinna med 80 i omkrets så är ju brösten självklart inte stora alls. Men på en liten kropp i 65 i omkrets blir brösten stora.

Du bör läsa lite mer om bh storlekar hur det funkar :)

Det var inget illa menat men det är inte väldigt stora bröst. Har både läst på och sett irl. Som sagt, du är säkert fin ändå.
  • Asirna
    Anonym (Lothar) skrev 2015-12-26 07:37:26 följande:
    Det var inget illa menat men det är inte väldigt stora bröst. Har både läst på och sett irl. Som sagt, du är säkert fin ändå.
    Haha känner inte ens dig så varför ska jag ta illa vid mig? ^^

Om jag skulle ha en omkrets på 80 skulle jag vara tjock. Väldigt tjock.
    Och för naturliga bröst är det stort för att vara skandinavisk. Sådant får man också kolla på ;)
Svar på tråden Killar hur va sexet med den mest storbröstade du varit med?