• Anonym (argbiggans brorsdotters kusinbarns flickvän)

Kändisar ni stör er på

Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.

Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
    Gina Dirawi
    Amy Diamond

• Svar på tråden Kändisar ni stör er på
  • Anonym (nn)
    Snygg kotlett skrev 2015-12-23 14:58:58 följande:

Den där fittan Katrin Zytomierska

Allvarligt? Bara för att du råkar ogilla henne är det väl inte så himla moget att kalla henne fitta?
  • lollip0p

Katrín Zytomierska
    Zara Larsson
    Camilla Läckberg
    Malena Ernman
    Özz Nüjen

Det är väl de värsta.

• Olym

På första plats kommer Rossana Dinamarca (vänsterpartisten som syns på tv då och då). Hon är så trångsynt och verklighetsfrånvänd att jag vill skrika!

Per Moberg (sliskig-gubbe-faktor över honom), Zara Larsson (enbart för att hon beter sig drygt, hon hade behövt några år innan hon klev in i kändisvärlden) och Blondinbella (för sin blåögdhet) delar andra plats. 

• Anonym (Lina)

Anna Book för hennes självutvalda offerkofte-roll.

Henrik Schyffert för sin osympatiska översittarstil där han tycker att han är bättre än alla andra. Pretto är bara förnamnet.

Anna Skipper, ogillar när folk försöker läxa upp andra i hur de lever och får folk att känna sig kassa.

Agneta Sjödin för att hon känns pinsam pga tror att hon är någon sorts själslig guru som samtidigt inte verkar få en enda relation att fungera.

Personerna ovan stör mig LITE. Personen nedan däremot tycker jag EXTREMT illa om på riktigt.

Zytomierska. En genuint elak människa. Jag vill typ spotta på henne efter hennes vidriga uttalande om överviktiga människor. Bland mycket annat skit hon sagt. Hon sparkar alltid nedåt.

Återkommer med fler. Härligt att få ut lite osund och missriktad irritation :)

• Anonym (Lina)
    Zarch skrev 2015-12-23 12:15:06 följande:

Känner henne inte men jag tror att hon är sjukt osympatisk, sedan så klarar jag inte av folk som ringer Hänt Extra bara för att berätta att dom har endometrios och annat liknande!

"...bara för att dom har endometrios" HAHA så sant!!
  • Anonym (B)
    Anonym (Lina) skrev 2015-12-23 23:56:55 följande:

Anna Book för hennes självutvalda offerkofte-roll.

Henrik Schyffert för sin osympatiska översittarstil där han tycker att han är bättre än alla andra. Pretto är bara förnamnet.

Anna Skipper, ogillar när folk försöker läxa upp andra i hur de lever och får folk att känna sig kassa.

Agneta Sjödin för att hon känns pinsam pga tror att hon är någon sorts själslig guru som samtidigt inte verkar få en enda relation att fungera.

Personerna ovan stör mig LITE. Personen nedan däremot tycker jag EXTREMT illa om på riktigt.

Zytomierska. En genuint elak människa. Jag vill typ spotta på henne efter hennes vidriga uttalande om överviktiga människor. Bland mycket annat skit hon sagt. Hon sparkar alltid nedåt.

Återkommer med fler. Härligt att få ut lite osund och missriktad irritation :)

Agneta Sjödin + att hon är beroende av Treo! Håller med dig helt och återkommer senare vilka som riktigt stör mig!
  • Anonym (Lina)

Leila Linderholm, (heter hon så?) för man ser att hon är noll sympatisk, totalt talanglös tevepersonlighet som mest verkar uttråkad, och jag tror hon ser ner på folk som i hennes ögon inte är fina nog!

Moberg, pga obehaglig översittare som älskar mind games och att få folk att känna sig lite obehagliga. Och alltid flottigt hår.

Peter Magnusson, verkar alltid sur och grinig privat.

Anja Pärsson, vet ej riktigt varför. Känns opersonlig och "vända kappan efter vinden"-aktig.

• Anonym (H)
    Ego Lovers skrev 2015-12-23 23:19:28 följande:

Mig själv!

Du är ju knappast en kändis Lindsey egot nummer ett.
    Anonym (nn) skrev 2015-12-23 16:37:02 följande:

Hahaha vad elakt. Men jag gillar heller inte henne för övrigt :)

Kan man gilla en människa som tycker att Anna Wahlgrens uppfostringsmetoder är the shit?! Nä, Läckberg verkar inte frisk nånstans.
  • Zarch
    Anonym (Lina) skrev 2015-12-24 00:00:07 följande:

"...bara för att dom har endometrios" HAHA så sant!!

Nu menade jag verkligen inte att endometrios är så bara, hoppas ingen tog åt sig.

Det är väl mest att man stör sig på folk som ringer skvallermedia för att berätta sådana privata saker. Skvallermedia är väl iof största boven då såklart...
  • Ego Lovers
    Anonym (H) skrev 2015-12-24 07:28:19 följande:
    Du är ju knappast en kändis Lindsey egot nummer ett.
    Anonym (nn) skrev 2015-12-23 16:37:02 följande:

Hahaha vad elakt. Men jag gillar heller inte henne för övrigt :)

Kan man gilla en människa som tycker att Anna Wahlgrens uppfostringsmetoder är the shit?! Nä, Läckberg verkar inte frisk nånstans.
    Hahaha..... Fan va det har knappats på datorn. Nån har skojat med mig här hemma när jag inte loggade ut igår på dagen. Har stått i köket hela eftermiddagen/kvällen.
    Men som sagt du bevisade precis det du dementerade Hahaha.......... Såg inte det först.
  • Aikido

Mest kvinnliga kändisar som folk stör sig på ser det ut som. Varför är det så? Mest tjejer som svarat i tråden och tjejer stör sig på tjejer eller?

• Anonym (B)
    Ego Lovers skrev 2015-12-24 10:51:38 följande:

Hahaha..... Fan va det har knappats på datorn. Nån har skojat med mig här hemma när jag inte loggade ut igår på dagen. Har stått i köket hela eftermiddagen/kvällen.

Men som sagt du bevisade precis det du dementerade Hahaha.......... Såg inte det först.

Herregud så pinsam du är nu. Stå för vad du har skrivit istället.
  • Anonym (c3)

Står ingenstans att det bara gällde svenska kändisar, men ändå det alla nämner...

Hursomhelst, kom på ngn mer men glömde innan jag hunnit börja skriva :D

Sen kom jag på den där adhd/gammal tjackiskocken som hade det där kniven mot strupen. Vet inte vad han heter, men jag kan tänka mig att skulle han prata med mig skulle jag bli lika stirrig, dampig med myror i brallan. Så läskigt beteende. Så... Oräknelig, liksom.

• Anonym (Ylva)
    Aikido skrev 2015-12-24 10:56:40 följande:

Mest kvinnliga kändisar som folk stör sig på ser det ut som. Varför är det så? Mest tjejer som svarat i tråden och tjejer stör sig på tjejer eller?

Löjligt skrivet! Tycker det är väldigt mkt Martin Timell tex. Måste st vara 50/50 för rättvisans skull?
  • Ego Lovers
    Anonym (B) skrev 2015-12-25 17:05:31 följande:
    Herregud så pinsam du är nu. Stå för vad du har skrivit istället.
    Haha... Anar vi en bitterhet i ditt inlägg?
  • Nenne666
    Ego Lovers skrev 2015-12-25 21:03:43 följande:
    Haha... Anar vi en bitterhet i ditt inlägg?
    Äh, det va inte så farligt. Skitsamma vem som skrev vad. Nu är det jul och nu ska vi vara glada och snälla ;)
  • Ego Lovers
    Nenne666 skrev 2015-12-26 21:51:49 följande:
    Äh, det va inte så farligt. Skitsamma vem som skrev vad. Nu är det jul och nu ska vi vara glada och snälla ;)
    Tror Mr B fick en urusel julklapp
  • Anonym (Jo)
    Ego Lovers skrev 2015-12-27 00:18:56 följande:

Tror Mr B fick en urusel julklapp

Tandinfektion kan gå riktigt illa. Kan sprida sig upp i hjärnan. Och äta upp den. Så att man blir hjärndöd. Så mrs B borde varit hemma och vilat istället.
  • Ego Lovers
    Anonym (Jo) skrev 2015-12-27 14:14:11 följande:
    Tandinfektion kan gå riktigt illa. Kan sprida sig upp i hjärnan. Och äta upp den. Så att man blir hjärndöd. Så mrs B borde varit hemma och vilat istället.
    Stackars Mr B inte lätt att ha tandinfektion
Svar på tråden Kändisar ni stör er på