Kändisar ni stör er på
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Den där fittan Katrin Zytomierska
Mig själv!
Katrín Zytomierska
Zara Larsson
Camilla Läckberg
Malena Ernman
Özz Nüjen
Det är väl de värsta.
På första plats kommer Rossana Dinamarca (vänsterpartisten som syns på tv då och då). Hon är så trångsynt och verklighetsfrånvänd att jag vill skrika!
Per Moberg (sliskig-gubbe-faktor över honom), Zara Larsson (enbart för att hon beter sig drygt, hon hade behövt några år innan hon klev in i kändisvärlden) och Blondinbella (för sin blåögdhet) delar andra plats.
Anna Book för hennes självutvalda offerkofte-roll.
Henrik Schyffert för sin osympatiska översittarstil där han tycker att han är bättre än alla andra. Pretto är bara förnamnet.
Anna Skipper, ogillar när folk försöker läxa upp andra i hur de lever och får folk att känna sig kassa.
Agneta Sjödin för att hon känns pinsam pga tror att hon är någon sorts själslig guru som samtidigt inte verkar få en enda relation att fungera.
Personerna ovan stör mig LITE. Personen nedan däremot tycker jag EXTREMT illa om på riktigt.
Zytomierska. En genuint elak människa. Jag vill typ spotta på henne efter hennes vidriga uttalande om överviktiga människor. Bland mycket annat skit hon sagt. Hon sparkar alltid nedåt.
Återkommer med fler. Härligt att få ut lite osund och missriktad irritation :)
Känner henne inte men jag tror att hon är sjukt osympatisk, sedan så klarar jag inte av folk som ringer Hänt Extra bara för att berätta att dom har endometrios och annat liknande!
Anna Book för hennes självutvalda offerkofte-roll.
Henrik Schyffert för sin osympatiska översittarstil där han tycker att han är bättre än alla andra. Pretto är bara förnamnet.
Anna Skipper, ogillar när folk försöker läxa upp andra i hur de lever och får folk att känna sig kassa.
Agneta Sjödin för att hon känns pinsam pga tror att hon är någon sorts själslig guru som samtidigt inte verkar få en enda relation att fungera.
Personerna ovan stör mig LITE. Personen nedan däremot tycker jag EXTREMT illa om på riktigt.
Zytomierska. En genuint elak människa. Jag vill typ spotta på henne efter hennes vidriga uttalande om överviktiga människor. Bland mycket annat skit hon sagt. Hon sparkar alltid nedåt.
Återkommer med fler. Härligt att få ut lite osund och missriktad irritation :)
Leila Linderholm, (heter hon så?) för man ser att hon är noll sympatisk, totalt talanglös tevepersonlighet som mest verkar uttråkad, och jag tror hon ser ner på folk som i hennes ögon inte är fina nog!
Moberg, pga obehaglig översittare som älskar mind games och att få folk att känna sig lite obehagliga. Och alltid flottigt hår.
Peter Magnusson, verkar alltid sur och grinig privat.
Anja Pärsson, vet ej riktigt varför. Känns opersonlig och "vända kappan efter vinden"-aktig.
Mig själv!
Hahaha vad elakt. Men jag gillar heller inte henne för övrigt :)
"...bara för att dom har endometrios" HAHA så sant!!
Hahaha vad elakt. Men jag gillar heller inte henne för övrigt :)
Mest kvinnliga kändisar som folk stör sig på ser det ut som. Varför är det så? Mest tjejer som svarat i tråden och tjejer stör sig på tjejer eller?
Hahaha..... Fan va det har knappats på datorn. Nån har skojat med mig här hemma när jag inte loggade ut igår på dagen. Har stått i köket hela eftermiddagen/kvällen.
Men som sagt du bevisade precis det du dementerade Hahaha.......... Såg inte det först.
Står ingenstans att det bara gällde svenska kändisar, men ändå det alla nämner...
Hursomhelst, kom på ngn mer men glömde innan jag hunnit börja skriva :D
Sen kom jag på den där adhd/gammal tjackiskocken som hade det där kniven mot strupen. Vet inte vad han heter, men jag kan tänka mig att skulle han prata med mig skulle jag bli lika stirrig, dampig med myror i brallan. Så läskigt beteende. Så... Oräknelig, liksom.
Mest kvinnliga kändisar som folk stör sig på ser det ut som. Varför är det så? Mest tjejer som svarat i tråden och tjejer stör sig på tjejer eller?
Tror Mr B fick en urusel julklapp