Inlägg från: Umm Ismail |Visa alla inlägg
  • Umm Ismail

Separationsångest

Hej, jag har länge funderat på de här och måste nu fråga andra föräldrar. Har ni separationsångest när de kommer till att lämna bort ditt barn oavsett till vem det är?

Jag har separationsångest och har aldrig lämnat min son till någon i mer än 2 h och då var de inte frivilligt. Jag ville inte lämna honom men en nära familjemedlem ville ha lite kvalitetstid med sitt barnbarn så var tvungen att släppa efter...

Är hemmafru och mitt barn är hemma och kommer vara det till han börjar skolan.

• Svar på tråden Separationsångest
  • Umm Ismail

Han är 1,5 år och han trivs faktiskt toppen med sina farföräldrar/morföräldrar men de är jag som är så känslig. Jag har han alltid med mig, var jag än går även om de skulle vara på sjukhuset. Jag har bf 4 februari och jag börjar nästan gråta bara jag tänker tanken att jag måste vara utan min son i några timmar eller tom kanske 24 h!!!! Känns hemskt och jobbigt. Självklart tycker alla jag känner att jag är sjuk i huvudet^^

• Umm Ismail

Ibland kan jag känna att jag gör fel då min son faktiskt trivs med dem men jag själv kan inte slappna av om han är borta. Är jag egoistisk? Jag har inte roligt utan min lilla son

Svar på tråden Separationsångest