• frestelsen

Knepigt clearblue digitalt ägglossningstest,hoppade från 0- maximal på 1 dag?

Fick så med.. vet inte varför riktigt. Men jag tempar med och fick aldrig höjd temp som man ska efter äl så när min gubbe försvan testa jag igen och då va det rund ring. Men fick ingen höjd temp så jag testa igen och fick blinkgubben... nu har jag haft blinkande gubbe i typ en vecka... så hade de inte vart för att jag tempar hade jag trott jag haft äl... skitskumt

• frestelsen
    Mascaraklumpar skrev 2015-12-27 10:17:02 följande:

Max-utslaget fås när en viss lh-nivå detekteras, medan hög fertilitet visas om östrogen detekteras. Det sistnämnda är osäkert eftersom östrogennivåerna i urinen korresponderar väldigt dåligt mot dem i blodet, så den funktionen bör nog ses mer som en kul grej.

För övrigt är det mycket större sannolikhet att bli gravid om man har sex 1-2 dagar innan ägget släppt än om man väntar så länge som möjligt.

Fast jag fick ju max med den och inget på stickor som mäter bara lh:/ men nu blinkar den och mina lh stickor höjs.. så verkar som de testen kan va lite struliga
Svar på tråden Knepigt clearblue digitalt ägglossningstest,hoppade från 0- maximal på 1 dag?