första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Suck vi fick inte heller plats den här gången. Måste vänta till september...Så störigt när man väntat sen maj /:
Tyvärr negativt test idag.
Nu blir det en liten paus med semester 3 v utomlands.
Sen på det igen. En kvar i frysen.
Håller tummarna att ni kommer igång denna omgång..
Tyvärr negativt test idag.
Nu blir det en liten paus med semester 3 v utomlands.
Sen på det igen. En kvar i frysen.
Håller tummarna att ni kommer igång denna omgång..
Tyvärr misslyckades även detta försök. Idag känns det otroligt tufft. Börjar på riktigt tappa hoppet nu. Usch vad ska man göra? Funderar på assisted hatching nån som har koll på det? Och nån som vet om RMC Linköping utför AHA? Lycka till ni andra!!! Nån avoss måste ju lyckas snart!!!
Ja, som om man inte väntar tillräckligt :p
Jag inväntar mens denna veckan och hoppas verkligen att vi får komma igång denna gången.. Det långa protokollet är ju så himla långt som det är ändå... :/ när väntar du nästa mens jooo?
Tyvärr misslyckades även detta försök. Idag känns det otroligt tufft. Börjar på riktigt tappa hoppet nu. Usch vad ska man göra? Funderar på assisted hatching nån som har koll på det? Och nån som vet om RMC Linköping utför AHA? Lycka till ni andra!!! Nån avoss måste ju lyckas snart!!!
Jag är helt ny i tråden och väldigt mycket att ta igen..
Hur många försök har ni gått igenom?
Jag förstår precis hur du känner dig och det är orroligt jobbigt.. Kämpa på.. Ge inte upp.. Vi är många..
Skickar en stor styrkekram
Åh nej va tråkigt!! <3 åh dina frysisar..Har de gett någon förklaring? ? Fråga dem!! vet inte om rmc brukar de eller om de mest är privat /: ja längtar tills man kan privat även om det är dyrt..Så trött på landstinget..:P