första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Vet inte varför texten ovan inte syns men de syns om drar muspekaren över texten,
som man gör när man ska kopiera så syns texten..
Så rolig att höra att ni är på gång nu igen så nu håller vi alla tummarna...
Suck vi fick inte heller plats den här gången. Måste vänta till september...Så störigt när man väntat sen maj /:
Suck vi fick inte heller plats den här gången. Måste vänta till september...Så störigt när man väntat sen maj /:
Jooo - jag fick hem ett brev några dagar senare där det kort och gott stod att vi inte fick plats att börja denna gången & att de skulle prioritera oss vid nästa blödning men att de inte kunde garantera något. Känns trots allt bra - jag var rädd att det var mina cellförändringar som satte käppar i hjulet igen men strax efter RMCs brev damp ner så fick jag även mina cellsvar som såg bättre ut än på väldigt länge. Så nu inväntar vi mens igen som ska komma om lite drygt 2 veckor. Vi barnlösa gör inte annat än att vänta känns det som :)
Stort lycka till 180611! ) tredje gången gillt tror jag! är det blacto igen?
Så rolig att höra att ni är på gång nu igen så nu håller vi alla tummarna...
Min otur värkar stanna kvar. . F
Fick min mens igår och ringde till rmc så dom ringde innan och sa NEJ tyvärr så är det fyllt den veckan då äggplock skulle planera.. så vi får vänta på september månad. Känns som en evighet
Väntan känns fruktansvärt lång..
Vi gjorde återföring av fryst embryo den 10 aug men jag började blöda för 3 dagar sedan..
Är på tredje försöket (andra äggplocket) men med första frysta embryot..
Ska göra test på måndag men är nästan helt säker på att det är negativt eftersom jag blöder så mycket.
Åh jag hoppas på glada nyheter snart från nån av er!!!
Väntan känns fruktansvärt lång..
Vi gjorde återföring av fryst embryo den 10 aug men jag började blöda för 3 dagar sedan..
Är på tredje försöket (andra äggplocket) men med första frysta embryot..
Ska göra test på måndag men är nästan helt säker på att det är negativt eftersom jag blöder så mycket.