Hahaha min tjejs mamma kollar på porr
Men hörni, varför sjunker ni till lillkillens nivå? What's with all the ungdomsförakt? Tänk på att han skriver så här för att han inte förstår bättre.
Men hörni, varför sjunker ni till lillkillens nivå? What's with all the ungdomsförakt? Tänk på att han skriver så här för att han inte förstår bättre.
På tal om omognad så tycker jag att det är högst intressant att jag är 21 år och ändå verkar ha uppnått en högre mognad än majoriteten i den här tråden.
När jag skrev att snubben inte förstår bättre menade jag att han uppenbart saknar mognad och därför skriver som han gör. Jag tycker dock att ni som går på och trakasserar verkar ligga på samma intellektuella nivå som han gör. Eller blev ni bara kränkta?
Gör ni likadant IRL undrar jag? När en ungdom kläcker ur sig nåt dumt så går ni på typ 10 stycken och trakasserar? Obehagligt. Vilka fantastiska förebilder. Inte konstigt att vi ungdomar är så oförskämda nuförtiden.
"Vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt." Föregå med gott exempel, markera att detta inte är ok och uppvisa samtidigt ett föredömligt beteende själva. Jävlar, ska jag behöva lära er vuxna människor allt...