• Anonym (Haha)

Hahaha min tjejs mamma kollar på porr

Jag lånade min tjejs mammas dator idag för att googla fram lite information gällande en sak. Av nyfikenhet sökte jag på kärringens webbhistorik för att se vad hon brukar söka på, kanske något dirty eller så. Förvånad som jag är hittar jag porr hahaha.

Hennes mamma är en tant på 45 år ungefär. Visste verkligen inte att tanter i den åldern för det första googlar på porr, och för det andra visste jag inte ens att de visste hur man gör det. Hon den här verkar ha ett sinne för porr, de va inte lite jag hittade. What a nasty slut hahaha

Porrsurfar ni gamla människor i samma ålder som henne ocksp? Ahhahaa

• Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr
  • Anonym (Haha)
    Vanja skrev 2015-12-28 16:12:54 följande:

Inte är man väl en gammal tant vid 45!?

Kanske, kanske inte, vad vet jag. Jag är 20 år
  • Blugirl

Tanter kan både googla och kolla porr. Din tjejs mamma är inte ensam, jag gör det också. Jag förutsätter att mina 40 år placerar mig i din tantliga.

• Aikido

Absolut inte. Sexdriften dör liksom totalt när man blir ett par år äldre än du (18). Det eventuella tekniska kunnandet klingar också av dramatiskt när den svårare demensen sätter in vid 25 ungefär. Numera sitter jag mest och tittar i postorderkatalogerna bland underkläderna och drömmer mig tillbaka till ungdomens dagar. Datorns strömknapp hittar jag inte ens längre.

Porrsurfande 45-åriga pensionärer? Nej tvi vale!

• Frontline
    Anonym (Haha) skrev 2015-12-28 16:13:26 följande:
    Kanske, kanske inte, vad vet jag. Jag är 20 år
    Hade dator innan du hade blivit blöjfri, så nog fasen kan man hitta porr på internet det är inte svårt..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Tecum
    Vanja skrev 2015-12-28 16:12:54 följande:
    Inte är man väl en gammal tant vid 45!?
    För en fjortis som TS är man det...
  • Anonym (38)

Jag är 38 och min man 42 och det skulle inte falla oss in att porrsurfa. Vi brukar ta på oss våra tofflor och velourpyjamasar vi sjusnåret, dricka te och lägga lite pussel.

Hemst oattraktivt och omoraliskt att en så gammal människa som din flammas mor tittar på porr. Tycker du borde tala henne tillrätta!

• Anonym (Jeez)

Men skärp dig och bete dig som en vuxen människa, och låt din svärmor ha sitt privatliv ifred. Kalla henne inte kärring heller. Du säger att du är 20 men du uttrycker dig som en fjunig fjortis. Väx upp.

• Niklo

Vet du vad integritet är? Väx upp, mogna och fatta att sexuallivet är personligt. Du verkar otroligt omogen för att vara 20. Är du medveten om att vi som är äldre hade datorer, Facebook , insta låångt innan er ungdomar?

Är du medveten om hur FORT livet går? Rätt vad det är är du själv 40+, så lägg ner att vara spydig mot äldre.Jag själv tycker inte det var längesen jag var ung och vild, dock eftertänksam och mogen med empati. Sträva efter att bli en bra medmänniska och snoka inte för att vara elak.

• athanatos

Kul att du tycker att det är konstigt att hon vet hur man googlar fram porr. Skulle gissa att generellt så har 45åringar bättre it-kunskaper än 20åringar idag. IT har blivit mycket enklare dom senaste 10 åren.

Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr