En tönt som heter gagga skrev 2020-07-15 20:02:35 följande:
SVT har ju t.o.m erkänt att det blev fel när M inte fick chansen att bemöta påhoppen. Det var munkavle. Helt makalöst. Du ser det inte eftersom SVT var precis så partiska som du vill att de ska vara.
Ser att SVT har kritiserat polsk statstelevision för att vara partisk. Tydligen ska Polsk TV ha tagit parti för Duda. Samtidigt kunde SVT inte hitta en enda polack som skulle rösta på Duda.
SVT kallar Joe Biden för "vår vän".
Minns ni hur Marcus Oscarsson blev kölhalad i PK-media när han påpekade att Donald Trump hade en chans att vinna valet? Resten är historia.
SVT var tvärsäkra på att Storbrittanien skulle stanna kvar i EU, men återigen fick SVT fel.
It is funny becaus it is true.
Ja, att det blev fel är väl i MJs dossier i så fall -inte PS som är skyldiga. Du måste kunna skilja på vem som är agent och vem som inte är agent i olika händelser. PS behöver bara hantera sånt inom ramen för demokratiparagrafen. Di kanske vill ha en annan paragraf,den skitnödiga PK-paragrafen där varje uttalande ska balanseras av ett motuttalande - är det den opartiskheten du säker?
'Det kommer att regna idag - men det blir sol också' ,
'Två bilar krockade på bron över älven i rusningstrafiken i morse - *ajaj nu pekas ju bilar och bron ut partiskt*... alla bilar krockade inte på bron över älven idag, och inte heller i tunneln, inte igår heller, och lastbilar kan krocka, cyklister och båtar.. men båtar krockar inte på bron förståss, *satan jag glömde att rusningstrafiken pekades ut partiskt nu* olyckor hände och hände inte oavsett trafiken'
'För övrigt så ersätter vi från nu alla nyheter med inslag om en katt - den är i köpenham, _och_ inte'
Tänk, jag såg att SVT visade personer som skulle rösta på Duda.
De andra sakerna känner jag inte till direkt själv, annat än att MOs SDsympatier får plats i TV4 som inte är PS - hallåå PS TV4
- och att en analys och bedömning av läget i ett val eller brexit nödvändigtvis inte är att ta sida.
Men med det som dina argument visar du åter igen att du inte vill ha opartiskhet, du vill ha politisering där alla sidor får propagera för sitt i PS - eller nej, du tycker ju inte att det är rättvist och opartiskt att M får kritisera S mer än S kritiserar M i intervjuer för då har PS tagit ställning mot M...
hmm.. det är verkligen en privat individs resonemang du lägger fram