Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
återigen visar du att du har fullkomligt missat trådstarten och ämnet.
Det är helt omöjligt att resonera om trådens ämne med dig för du har uppenbarligen inte ens klarat förstå trådstarten.
Du har själv tydligt visat i ditt senaste inlägg, likväl som i massor av inlägg under flera år, att du inte förstår.
I trådstarten ingår bl a orden "anser" och "uppfattar".
Tyvärr är det inte möjligt för någon att resonera om vare sig saklig eller intellekt med dig.
Du har visat gång på gång, faktiskt i åratal, att du inte har klarat lära dig förstå ordens betydelse och innebörd.
Du använder orden gång på gång trots att du själv gör det tydligt varje gång du använder dem att du inte klarar förstå dessa två ord.
Jag har gett dig det goda rådet att googla och ta reda på vad orden betyder, men du saknar uppenbarligen förmåga och intellekt tillräckligt för att klara den uppgiften.
Dina inlägg visar tydligt att du inte heller klarar att förstå dessa två ord och därmed visar du själv att du inte klarar förstå trådstarten.
Har du ens försökt googla för att lära dig betydelsen av dessa två ord?
Jag inser att problemet kan vara oöverstigligt för dig. Att lära dig betydelsen och innebörden gällande FYRA ord är sannolikt en övermäktig uppgift för dig.
Tyvärr är det då helt omöjligt föra några som helst vettiga och SAKLIGA resonemang med dig gällande trådens ämne, eftersom du inte ens klarar att lära dig betydelsen av dessa fyra ord.
KN förstår du tycker det är väldigt jobbigt.
Men kan du igen visa det som gör SVT/SR att de inte skulle vara opartiska.
För det har du fallerat med alla andra ggr när du kört ad hominem istället för sakligheten.
Klyban,
gällande ämnet och den här tråden kan jag fortfarande inte ta in och inte förstå ditt inlägg #4472:
Citat klyban:
"-Jag vet redan jag är lååång över medel på intellekt, och genom folk berättar det om och om igen och i olika sammanhang.
Och blivit anklagad för extremt hög slutledningsförmåga, den var udda faktiskt och den läkaren tyckte ändå illa om mig då hon valde att ljuga om diagnoser som inte existerade och att jag överbevisa läkaren(av fakta) och tvingade VC att ändra anteckningarna i journalen."
Slut citat.
Jag är fortfarande extremt förvånad att du ens försöker koppla ihop ordet intellekt med att samtidigt beskriva din egen förträfflighet på det sätt som du väljer att göra, eller som du åtminstone försöker göra.
Minst lika förvånad att du i dessa sammanhang dessutom tjatar om saklighet.
Samtliga dina inlägg är off topic och du visar ingen som helst respekt för vare sig Familjelivs forum, för trådstarten eller ämnet.
Är du ens medbveten om att jag som person är inte ämnet, utan det opartiska SVT/SR som en del försöker påstå annat.
Rätt komiskt du trodde köra "anonym" skulle fungera för något
Men tycker det är lika roligt varje gång du kommer, och egentligen endast berättar jag vet bättre än dig och att SVT/SR är opartiska och pga ingen annan kan påvisa annat.
Det är dock rätt komiskt att en del inbillar sig månader mellan misstagen skulle göra SVT/SR opartiska
Återkom när det är flera per dag som riktigt skräpmedia som samnytt och sån skräpmedia.
Och under tiden så slösar de bort sin egna och andras tid genom att verka "vettiga" till en början, men dessa troll är HELT omöjliga att resonera med i slutändan...
Vi är rätt många som förstår SD och deras antidemokrati och lögner.
Men vissa är inte ens nära, en del inbillar sig jimbo eller SD aldrig någonsin gjort ett enda fel, och när de gör fel så SD fansen(För detta är inga som kan det allra minsta politik.) kommer och kompartmentaliserar ned till enskilda bokstäver och sen brölar att de hade rätt.
Och deras skademinimering är allt som oftast rätt komisk.
De ropar om ekonomin ska fixas, men när SD gör det sämre för dom, så står dom och hurrar.
Och det visar sig de inte alls är för att det ska bli bättre för de lågavlönade.
Och jag i ett helt liv varit sjukligt fascinerad över hur en del röstar på ett parti som är direkt skadligt för dom ekonomiskt.
En del kallar att då rösta på de som stärker din ekonomi som att vara en egoist.
Men det är rätt vanligt med dessa dåligt projiceringar de har, vi andra sakliga och som gillar fakta.
Vi inser att högern är skadligt för SD fans, men ändå står de där och hurrar.
Skitroligt faktiskt att se, tragiskt att de inte ens fattar själva att de hurrar att de får det sämre.