E cigg
Hej! Jag var städade min sons rum och jag hittade en el ciggarett. När jag frågade honom om e-ciggen så sa han att den inte var hans. Jag frågade im någon av hans vänner rökde men han sa att dem inte gör det. Jag vet inte vad jag ska tro!
Hej! Jag var städade min sons rum och jag hittade en el ciggarett. När jag frågade honom om e-ciggen så sa han att den inte var hans. Jag frågade im någon av hans vänner rökde men han sa att dem inte gör det. Jag vet inte vad jag ska tro!
Jag skulle bli mycket förvånad om det inte var hans. Har du tagit ett snack med din son? och slängt skiten? Är det en super billig sort får man i säg plast och det är risk för att den exploderar har jag läst..
grabben kan väl inte va så gammal när du städar hans rum hoppas du får stopp på det:)
Han är 14 år gammal. Han svär på att den inte är hans. Han kände också någon som dog i lung cancer så jag tror inte att han skulle börja röka.
Han är 14 år gammal. Han svär på att den inte är hans. Han kände också någon som dog i lung cancer så jag tror inte att han skulle börja röka.
Det är klart den är hans men gör inte en stor grej av att tvinga honom att erkänna det - risken är att han inte vågar ta tillbaka sitt påstående och tvingas snärja in sig djupare i lögner. Ta däremot ett långt allvarligt snack med honom om rökning och hälsa...
Bara o slänga den gör ingen stor grej
Jag pratade med ho om odag och jag sa att jag ibte bryr mig om han hade en e cigg men han sa fortfarande att det inte var hans
Ok då är det inte han bara kasta