Inlägg från: Anonym (Spännande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spännande)

Killar, bli tagen med strap-on?

Jag är intresserad av prostataorgasm, så det skulle vara spännande att pröva. Jag kommer inte att ta upp det själv, men om min fru ville försöka så kunde jag tänka mig det. Vet du om din kille har upplevt prostataorgasm någon gång?

• Anonym (Spännande)
    Anonym (:) skrev 2016-01-02 07:24:36 följande:

Vad är prostata orgasm till skillnad från vanlig orgasm?

Män kan få orgasm genom att få prostatan stimulerad. Det är väl en huvudorsak till att män kan tänkas vilja blir stimulerade i analen, med strap-on eller annat. Jag har aldrig testat själv, men tycker att det låter jättespännande. Många som har upplevt det menar att prostataorgasmerna är starkare och skönare än "vanliga" som kommer genom yttre stimulans, men det finns säkert olika erfarenheter. Stimuleringen av prostata kan ge orgasm bara av sig själv, men kan också användas för att förstärka en "vanlig" orgasm, framkallad av sugning t.ex.
  • Anonym (Spännande)
    blixtmannen skrev 2016-01-02 07:45:03 följande:

Har lyckats få prostata orgasm ett par ggr. Har använt en g-punkts stav med vibrator. Orgasmen känns kanske längre och det sperman mera rann ut i jämt flöde än att det sputar stötvis som vid vanlig utlösning. Men det var betydligt skönare när jag både runkade och stimulerade prostatan samtidigt.

Skulle gärna pröva att bli påsatt med en strapon

Har du försökt många gånger utan att det har lyckats då? Kommer du att fortsätta med vibratorn? 
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (:) skrev 2016-01-02 08:24:20 följande:

Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer!

Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;)

Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)

Man kan nog göra mycket bara med fingrarna också. När prostatan ska undersökas känner läkaren efter med fingret hur den känns. Du kanske kan göra en "undersökning" som ska klarlägga om hans prostata är i behov av stimulans... Lycklig din kille som har detta att se fram emot, fast han inte vet om det ännu... Berätta hur det går!
  • Anonym (Spännande)
    Hamburgartjuven skrev 2016-01-02 22:16:26 följande:

Strapon är grymt skönt... men kanske inte det man börjar med. Och sätta på hårt för att "hämnas" är en otroligt dum idé! Du som kvinna kommer förmodligen att älska att se din man njuta av analsex och då ska du få upplevelsen att bli så njutbar som möjligt.

Börja med en dildo som är 14-15 cm lång och 3-3,5 cm som bredast. Massor av silikonglidmedel och massor av tid. Använd händerna och knulla honom med dildon för hand. Samtidigt har du på dig en strapon med en dong som är lite större än dildon. När han lärt sig slappna av och enkelt kan ta den mindre dildon både djpt och upprepat in helt och ut helt är han redo för att bli knullad. 

Att det bara skulle vara prostataorgasm män som gillar saker i röven är intresserade av stämmer inte. Precis som för kvinnor sitter de mesta nervbanorna runt analöppningen och den största njutningen är första gången en dildo går "över kanten" och passerar den yttre ringmuskeln på sitt bredaste ställe.
    Efter denna första extas tycker jag att det är ungefär lika skönt med prostatamassage/penetrering som med att stimulera yttre ringen. Bäst stimulerar man yttre ringen genom att helt föra in och ut dildon, och fokuserar man på det är det skönt att ta större och större storlek under lekens gång.  

Strapon är dock bäst för prostataknull.

Intressant. det är alltså en dubbel effekt, njutning både runt öppningen och i prostatan. Undra på att många tycker att det är skönt.
  • Anonym (Spännande)
    Hadraniel skrev 2016-01-03 16:48:47 följande:
    Eh, varför skulle han hellre vilja ha en man där? Att gilla anal stimulans har ju absolut inget att göra med att känna sig attraherad till män. Hade han varit attraherad till män så hade han väl i så fall blivit tillsammans med en man istället?
    Oralsex har också setts som en homosexuell handling. Men i dag är det knappast någon heterosexuell man som inte vill blir sugen av sin kvinna. 
Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?