Killar, bli tagen med strap-on?
Funderar på om in kille skulle vilja bli tagen med strap-on. Ska ev. prata om det men vill se vad majoriteten av killar tycker/känner för det.
Funderar på om in kille skulle vilja bli tagen med strap-on. Ska ev. prata om det men vill se vad majoriteten av killar tycker/känner för det.
Jag är intresserad av prostataorgasm, så det skulle vara spännande att pröva. Jag kommer inte att ta upp det själv, men om min fru ville försöka så kunde jag tänka mig det. Vet du om din kille har upplevt prostataorgasm någon gång?
Vad är prostata orgasm till skillnad från vanlig orgasm?
Vad är prostata orgasm till skillnad från vanlig orgasm?
Har lyckats få prostata orgasm ett par ggr. Har använt en g-punkts stav med vibrator. Orgasmen känns kanske längre och det sperman mera rann ut i jämt flöde än att det sputar stötvis som vid vanlig utlösning. Men det var betydligt skönare när jag både runkade och stimulerade prostatan samtidigt.
Skulle gärna pröva att bli påsatt med en strapon
Har lyckats få prostata orgasm ett par ggr. Har använt en g-punkts stav med vibrator. Orgasmen känns kanske längre och det sperman mera rann ut i jämt flöde än att det sputar stötvis som vid vanlig utlösning. Men det var betydligt skönare när jag både runkade och stimulerade prostatan samtidigt.
Skulle gärna pröva att bli påsatt med en strapon
Har du försökt många gånger utan att det har lyckats då? Kommer du att fortsätta med vibratorn?
Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer!
Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;)
Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)
Ordentligt med glidmedel och ta det försiktigt från början så ska du se att det går bra
Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer!
Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;)
Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)