Inlägg från: Anonym (:) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:)

Killar, bli tagen med strap-on?

Funderar på om in kille skulle vilja bli tagen med strap-on. Ska ev. prata om det men vill se vad majoriteten av killar tycker/känner för det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?

Vad är prostata orgasm till skillnad från vanlig orgasm?

Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer!

Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;)

Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)

blixtmannen skrev 2016-01-02 08:28:35 följande:

Ordentligt med glidmedel och ta det försiktigt från början så ska du se att det går bra

Jodå!

Eller så kan jag ge igen lite då han körde in kuken någpt för fort då vi började med analt :p (så elak ör jag inte egentligen ^^)
    Anonym (Spännande) skrev 2016-01-02 09:02:31 följande:
    Man kan nog göra mycket bara med fingrarna också. När prostatan ska undersökas känner läkaren efter med fingret hur den känns. Du kanske kan göra en "undersökning" som ska klarlägga om hans prostata är i behov av stimulans... Lycklig din kille som har detta att se fram emot, fast han inte vet om det ännu... Berätta hur det går!
    Oh jo jag kommer återkomma med det! Och det var faktiskt en bra idé! :)
    Hadraniel skrev 2016-01-02 09:26:30 följande:
    Tycker att du låter helt underbar!

Att bli så exalterad över en ny möjlighet över att kanske kunna göra det skönare för din partner och dessutom villigheten att experimentera. Det är så som jag tycker att det borde vara att man verkligen uppskattar sin partners njutning och vill öka den så mycket som möjligt istället för att se det som att "Kan inte jag få lika mycket njutning som honom så vill jag inte ge honom njutning heller!" vilket verkar vara en rätt vanligt åsikt bland kvinnor på detta forumet.

Bara att hoppas att han är öppen för förslaget och tycker om det nu då. Lycka till!
    Väldigt säker han kommer gå med på det! 
    Vill ju min partner ska kunna få maximal njutning :)
    Hadraniel skrev 2016-01-02 09:26:30 följande:
    Tycker att du låter helt underbar!

Att bli så exalterad över en ny möjlighet över att kanske kunna göra det skönare för din partner och dessutom villigheten att experimentera. Det är så som jag tycker att det borde vara att man verkligen uppskattar sin partners njutning och vill öka den så mycket som möjligt istället för att se det som att "Kan inte jag få lika mycket njutning som honom så vill jag inte ge honom njutning heller!" vilket verkar vara en rätt vanligt åsikt bland kvinnor på detta forumet.

Bara att hoppas att han är öppen för förslaget och tycker om det nu då. Lycka till!
    Väldigt säker han kommer gå med på det! 
    Vill ju min partner ska kunna få maximal njutning :)
    Hamburgartjuven skrev 2016-01-04 02:26:38 följande:

Finns alltid dessa "homohatarinlägg" i sådana här trådar. Inget att fästa intresse vid.

Önskar ts lycka till!! Glöm inte att införhandla bra saker bara!

Haha, tycker bara sådana människor är rätt underhållande, sitter faktiskt här vid skärmen o skrattar! :)

Nhe men ska skaffa mig sexiga undersköterska kläder, tänkte som den här

www.ebay.com/itm/FD630-Women-Costumes-Cosplay-Nurse-Uniform-Lingerie-Fancy-Dress-Set-Outfit-Sexy-/271611475568~l-

SÅ han kommer bli helt ifrån sig :)
    Anonym (libre) skrev 2016-01-04 22:07:47 följande:
    Ok, den går vi inte på.
    Du gillar att bli påsatt i stjärten men du förnekar att du är en bög?
    Kom igen, har du inget bättre för dig än o försöka trycka ner andra på nätet? :)
    mangeee skrev 2016-04-08 10:14:16 följande:

Vore en dröm att hitta en kvinna som är nyfiken eller erfaren inom strapon!

Haha då kanske min kille är lycklig lottad då ;)
    Krille87 skrev 2016-04-12 19:43:30 följande:

Älskar att gå runt med plugg eller en "bad boy" prostataplugg. Drömmer om en strapon tjej ofta men det verkar svårt att hitta någon villig :(

Haha kanske det kan kännas konstigt för tjejen att trä på et lotsas kuk o ta killen i stället för tvärtom ;P
Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?